miten tarkistaa tiettyjä jäljittää leveys reititys kerros ..

S

sapphire_2010

Guest
Hei Käytän allegro16.2 Olen lauta reititettäisiin 5,6 ja 10 miljoonaa jäljittää leveys. Nyt minun täytyy vaihtaa kaikki 10 miljoonaa jäljittää leveyttä 8mils. Miten tähän. ja jos tarvitsee vain poistaa tai korosta 5mil jäljittää leveys sitten Kuinka voisin valita tai highlight.please auttaa kiitos etukäteen. SA

Hei safiiri, jos haluat korostaa net valitaksesi NÄYTTÖ ---> Valitse väri ja valitse sitten (oikealla) sitten Etsi valita kumpi tulee esiin kuten net, symboli, pin jne. ja valita värin vaihtoehto buttton . Jos haluat vaihtaa 10 milliä 8 milliä jäljittää valitse ensin Setup ---> rajoitteet ----> fyysinen työtila rajoitteita aukeaa ja valitse net kerros muuttaa jäljittää leveyttä yksi kerrallaan (varmistaa, josta tilikauden tulee muuttumaan ) tai Delete josta tilikauden tulee muuttumaan ja valitse viivan leveys 8mils ja sitten reitti se

Hei, muuttaa tracewidth vuodesta 10mils ja 8mils, voit käyttää liitteenä käsikirjoituksen. kopioi tämä tiedosto projekti folder.then avaa hallituksen tiedoston allegro. Vuonna komento ikkunan tyyppiä taito load "cwidth.il" kirjoita komento cwidth ikkuna jossa voit valita ja muuttaa tracewidth tietyssä kerros.

me kuhmu löytänyt mitään käsikirjoituksen löytää erityisiä jäljittää leveys. Voisiko u lähettää minulle käsikirjoituksen käyttöömme tarkistaa tätä ulos ... Mielestäni todella tarvitsi tätä, jos tämä scrip voisi toimia oikein .. . Kiitos script !!!!!!!!!:|

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back