miten tehdä guardring?

T

taivas

Guest
Hei, viime aikoina, olen vetää vähän virtaa CMOS nykyinen converyor piirin välttämiseksi salpa-up, kuinka voin tehdä MOS guardring?minun pitäisi tehdä guardring jokaista MOS-transistori tai piirtää guardring useita MOS yhdessä?esim.: Piirtäkää p guardring surround kaikki nmos transisitor.kiitos

do you mean kaksinkertainen guardring?minun tarkoita on sää minun pitäisi lisätä guardring varten ervery mos transisitor tai kaikki mos transistori yhdessä?kiitos

jos haluat tallentaa alueella yhdistää MOS on samassa guardring, jos niillä on samat irtotavarana yhteydessä.harkittava myös alatyyppi.

Hyvän ulkoasun, sinun pitäisi aina tarjota doubel guardring kriittisen piirejä kuten Erilainen pair, nykyinen peili & Puskurit (High Virtakäämien transistori).
Aina kaksinkertainen guardring b / w Analogiset
ja digitaaliset kiertoon. (Jos haluat erillisen Analogiset
ja digitaaliset piiri)
Muu kaikki muut transistori u voi tarjota yhden vartiointi (tai kosketa-yhteys), jos ne ottaa samalla kerralla.

Yhden hyvän sähkö suunnittelu sääntönä on, että niihin liittyvät salpa-up-sääntöä olisi antoi pois;
Tietenkin, jos u tarvitsevat liittyvä sääntö, pls mail minulle.babbage.song (at) gmail.com

1.Double Guard rengas olisi tehtävä erikseen kriittinen piirejä (kuten JM paria jne.).
2.ntap guardring vuonna nwell kytketty vdd ja ptap guardring että psubstrate yhteydessä vss.
3.kuinka laaja tulisi olla varuillaan renkaat olla?Jotkut foundrys anna tietoja niiden latchup docs.
4.Joissakin suunnittelijat uskovat tarjoamalla guardrings keskenään kerrostaloissa samaa piiriä ja noin koko piirin estää.

A guaring kunkin transistori ei vaadita.A NW kosketa varten PMOS transistori & PPLUS TAP, joka NMOS transitor on hyvä, koska se riippuu howmuch nykyisen ur diffpair on ging ottamaan & toiseksi, miten, kuinka paljon nykyistä ur koko piiri on ging on take.If sanoa DPn vie sanoa vuonna microamps alueella.Double gaurdring ei ole ollenkaan suositeltavaa.

toinen asia on se, että guardring parempi olla täysin peitetty yhteyttä ja metallien yhteydessä tarjota paras VCC tai VSS-yhteys, muuten diffusion resitance tulee hajota suojaus ja operaattorin keräämistä valmiudet.

Jos haluat välttää Latchup, me yleensä th efollowing ohjeita:
1.At transistori tasolla meidän on yleensä Hanat eli ntap varten Pmos, ja liität sen VDD.Ptap varten Nmos ja liität sen VSS.
Hanat on stripwhich koostuu implantit, diffuusio-, metalli-, yhteystieto. Sijoituksen ja etäisyys riippuu valimo.

2.Jos vastaava kaistale liittää kriittinen transitors, sitä pidetään Guard Ring.

3.Depending on Suunnittelijat vaatimus kriittinen piirejä kuten nykyinen peilit, erotusdiagnoosissa parit ovat liitettävä guard soi.

Alla on luku inverter liitettävä guard soi.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Olin lukenut kirjan, jotka viittaavat Miten analyysi rakenteessa sähkökentässä joten kirja pakkausten on hyötyä uuden suunnittelijan kuten sinä, ja uskon,
että voit hakea eda-ohjelmisto, jolla on visuaalinen esimerkiksi paras ymmärrys, Ex.miten ulkoasun denced piiri kuin mikroprosessori jne.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back