Miten tehdä nurkkaan analyysin yli parametri analyysi?

J

Julian18

Guest
Hei, siellä yritän suorittaa Corner analyysin yli parametri analyysi näin loadPcf ("xxxxx.pcf") parameterAnalysis ("id"? Arvoja "(90u 100U 110u)) cornerRun () cornerMeas (), mutta tuloksia ei ole parametria tulosta . vain Corner simulointi tulosta. Miten tehdä nurkkaan analyysin yli parametri analyysi? Kiitos

Tämä sekamelska ei toimi. Jos u kiinnostunut nurkassa kuin lähtöjen u voi lisätä "id" muuttuja "xxx.pcf" ja "xxx.dcf" ja tehdä puhdasta Corner simulointi. Toinen tapa on tehdä kaikki (Corner ja parametrinen simulointi) silmukan läpi lausuntoja, yksinkertainen "run ()" per yksi silmukka. Mutta tämä tapa requeres ohjelmointia.

Hi DenisMark voi u osoittaa minulle taitoa kirjoitus? Mielestäni olen tehnyt jotain tyhmää kuten alla foreach (laite "(" TT "" ss "" FF ") foreach (elementti" ("typ" "min" "max") modelFile ('("/ XX / XX / 1.scs "sprintf (nolla"% s "laite))" ("/ xx/xx/2.scs" sprintf (nolla "% s" elementti))) paramAnalysis ("id"? arvoja "(90u 100U 110u) paramAnalysis ("vd"? arvoja "(1.62u 1.8u))) paramRun ())), joka ei toimi, näyttää siltä, että foreach erät eivät ole sisäkkäin ja sprintf ei voi antaa mallia tiedoston oikean puoleinen määritelmä. joten voit ladata joitakin testattu script tekevän kaiken työn? Se on niin tylsiä työtä käsin kirjoittaa useita satoja kulmat lausuma PCF tiedostoon. Kiitos

U on virhe, oikea näin: modelFile (lista ("/ xx/xx/1.scs" sprintf (nolla "% s" laite) luettelo ("/ xx/xx/2.scs" sprintf (nolla "% s" elementti))) Param analyysi u voi siirtyä käyttämään "for" lausuntoja samalla maner. "Se on niin tylsiä työtä käsin kirjoittaa useita satoja kulmat lausuma PCF tiedosto" Olen aivan samaa mieltä. On ajatus kirjoittaa wrap OCEAN koodi ja käyttää sitä kaikille. jälkeen hieman muutettava ADE syntyy OCEAN script voi käyttää tätä kietoa script. Olen tehnyt niin käsikirjoituksen kuin mainittu noin kaksi vuotta sitten. Tällä hetkellä olen oppinut taidon ohjelmointia. Mutta olen vakaasti menossa jotta remake tämä kääri käsikirjoituksen, koska se on epätäydellinen. Keskeisenä ajatuksena on käyttää ulkoista tiedostoihin mukautettu muoto prosessi-ja nurkassa kuvaus. niin u voi olla useita nurkkaan muuttujia kuinka u kuten muuttamatta wrap script.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back