Miten tehdä spot beam ja portti testaus Anika-F2 satelliitti

K

kzoom

Guest
Ka-band FREQ 20-30 Ghz, on tiedettävä, miten setup RF testauslaitteet tehdä spot beam ja gateway testaus? Jokainen ehdotus ... Kiitos.

Tein vähän työtä Anika-F2 klo BSS. Minusta se oli toimitettu jo. Anyways ... Onko kokeneita teknikoita tai insinöörejä käsillä apua? Tämä on erittäin kallis laite, joten älä puhalla!

Se on käynnissä. Olen työskennellyt asettamalla RF testaussuunnitelman yhdessä ja ohjelmiston verkon suorituskykyä integraatio. En näytä löytävän mitään insinööri, joka on alan tuntemus. Mitään ideoita mistä saan apua?

Onko doc n F1 jota voit käyttää? Mitä integraatio taso ovat sinua? Mikä rakennus / workarea? Mikä on taustasi?

Kyllä, muutama. Tämä kenttä Spot Beam testaus ja kolmoispisteen testaus. Ohjelmisto tehdä useimmat tietojen tallennus automaattisesti noin. Taustaa RF langaton.

Olet TA? Testausta highbay? Minulla ei ole mitään kokemusta siellä. Työskentelin TK osana insinööri tekee transistori-tason suunnittelu ja MMIC testaus. Olen ehkä joitakin neuvoja erityisiä intruments, liitännät jne. Mutta yhtä kauas kuin STE ja ohjelmistojen osalta en usko, että kukaan täällä voisi auttaa. Tarvitset jonkun sisältäpäin, joten kysykää ympärillä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back