Miten Test Center-tap muuntaja?

H

helenwell

Guest
Hei kaikki: on vain tehtävä generaattori ja digitaalinen CRO varten tseting muuntajan. Minulla on ongelmia, miten yhteyksien ja tulosignaalin testausta keskus-napauttamalla yhtä. Pl antaa joitakin ehdotuksia minulle ... Ystävällisin terveisin

Hei Helenwell, kytke generaattori ensisijaiseen muuntajan ja soveltamisala keskustaan ​​hyödyntänyt secundary. Valitse yksi kolmesta liitännät ja kytke sekä maa leikkeet tässä yhteydessä ja mitata sekä loput yhteydet sekä mahdollista kanavia ja tarkkailla molemmat lähdöt. Mahdollisuuksia on kaksi: 1. Molemmat signaalit on sama amplitudi mutta päinvastainen vaiheessa, yhteys päätit kytkeä maahan leikkeet on keskustan kosketa. 2. Molemmat signaalit ovat vaiheessa, mutta yhteys on kaksinkertainen amplitudi muut, teidän maa leikkeet liitetään yhteen ääripäät secundary ja jolla on suurin amplitudi on muita päähän. Terveisin, on1aag.

kiitos on1aag: ongelma minulle on minun ensiöpuoli muuntaja on keskus-tap, joka on 12V-0-12V, toisio muuntajan on 220V. Joten en tiedä kuinka antaa tulosignaalin muuntaja: (osalta

Kytke se (ja tarvittavat varotoimet) ja pistorasiaan ... Saatte 220 / 110V siellä. Tämän jälkeen mitataan toisiojännite ...

Hei Helenwell, Kytke toiminto generaattorin Siniaalto ja säädä se linja taajuus. Aseta lähtöjännite on 1 voltti. Liitä se muuntaja, haluamallasi tavalla ja mitata vastakkaisella puolella oman muuntajan. Jos signaali on noin yhdeksän kertaa suurempi kuin tulosignaalin, olet mittaamaan ensiöpuoli oman muuntajan. Jos signaali on noin yhdeksän kertaa pienempi kuin tulosignaalin, olet mittaamaan secundary oman muuntajan. Sinun ei tarvitse pelätä suorittaa tämä mittaus, et vahingoittaa muuntajaa tai laajuus, se on ehdottoman turvallista. Terveisin, on1aag.

Hei Helenwell, Yours näyttää olevan muuntajan. Liitä vain 220V puolelta verkkovirtaan kautta sulake (preferabaly). Mittaa 12 v välinen keskus kosketa ja yksi käämitys. Tee sama keskus koskettamalla ja muut käämitys. Sinun pitäisi saada 12 v kukin. Mittaa kahden käämit (pää johtaa). Sinun pitäisi saada 24V. Tämä on oikea kokoonpano. Jos päittäin toimenpiteiden 0 tai muutama volttia (sen sijaan 24V), yksi vaihe on varattu. Käänteinen jokin käämi (tee päättyy keskus kosketa ja keskus napauta lopun). Sinun pitäisi nyt saada 24V Fron päästä päähän.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back