Miten testata RS232 toimii vai ei?

M

McMurry

Guest
Minulla on mikrokontrolleri PIC16F877 liitetty MAX232 ja sarjaportti. Onko lyhytkoodit voin käyttää tarkistaa, RS232 piiri toimii? Olen juuri alkanut oppia PIC ohjelmointi. : Cry:

tarkistaa tiedot oskilloskoopin digitaalisessa ....

[Quote = McMurry] Minulla mikrokontrolleri PIC16F877 liitetty MAX232 ja sarjaportti. Onko lyhytkoodit voin käyttää tarkistaa, RS232 piiri toimii? Olen juuri alkanut oppia PIC ohjelmointi. : Cry: [/quote] yksinkertaisesti poistaa MCU piiristä. sitten käyttämällä HyperTerminal tarkistettava tieto. voit tietää, onko IC toimii tai ei. En ma Güssing sinun täytyy osata käyttää Hyper sarjaviesteille ..: |

yksinkertaisesti poistaa MCU piiristä. sitten käyttämällä HyperTerminal tarkistettava tieto. voit tietää, onko IC toimii tai ei.
Tämä toimii vain, jos silta 2 nastaa joissa MCU lähettää ja vastaanottaa olivat. Yksinkertainen testi on jättää MCU sisään Irrota tietokoneesta. Bridge Max 232 TX ulos RX on nastat. Jos teet TX tappi MCU 1 sinun pitäisi nähdä 1 RX pin, ja jos teet Tx 0 RX pitäisi myös mennä 0. Jos tämä toimii se on todennäköisesti MCU setup tai koodaus virhe.

Kiitos kaikille neuvoista. Lopulta olin onnistunut tekemään RS232 yht. toimii!

[Quote = McMurry] Kiitos kaikille neuvoista. Lopulta olin onnistunut tekemään RS232 yht. toimi! [/quote] congrets ... hurraa ...: D: D

Hei, katso liite ja asenna Docklight ohjelmiston tietokoneellesi ja voit tarkistaa sarjaporttiyhteyden. Jos tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä minuun.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back