miten testata tehovahvistimet??

E

else4

Guest
Hei, minulla ei tarvitse testata huipputehoinen vahvistin mutta en tiedä miten .. (olen melkein täysin uusi rf maailma) Voiko joku opettaa minut testata sitä? Vahvistin on 2128-bbs1c3chm (1-100MHz / 50 W / tyyppi N naaras 50 ohm). Vaikuttaa siltä, että voisin testata koneen nuken kuormitus ja suunta kytkimellä mutta en tiedä millaisia kytkimen ja kuorman minun pitäisi käyttää ja miten yhdistää nämä seikat ...

Moi, ensinnäkin ... oletettavasti sinulla lähetin pystyy kuljettamaan vahvistimen? Sinun on myös selvittää, kuinka paljon ajaa tuottaa 100W täydellä teholla ulos vahvistimen. Se voi olla niin vähän kuin 5-10 wattia. Sinulla on toivottavasti jotkut tiedot siitä vahvistimen, joka antaa sinulle että info. sitten tarvitset tyhjällä kuormalla tehomittarilla tai throughline tehomittarilla ulkoisella dummy kuorma ..... Joko niin, että tehomittarilla ja dummy kuormitus on mitoitettu käsittelemään vahv.teho tasoilla. Taajuusmuuttajan kanssa lähettimen lähtö asetettu selvästi alle vähintään ajaa vaatimalle tasolle laittaa valta systen ja nähdä millaista tehotasoilla saat pois vahvistimen. Jos kaikki näyttää ok voit hitaasti nostaa ajaa tasoa lähettimestä kohti maksimiohjausvirta mukaisen tason vahvistin ohjeita ja huomioi ulostulo tehomittarilla. cheers Dave VK2TDN

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back