Miten toimittaa erittäin siirtonopeus (> 120Mbps)?

C

cachep

Guest
Voisitteko kertoa minulle, miten suunnitella järjestelmä, joka voidaan toimittaa tietojen korkea osuus (yli 120 Mb
/ s) kanssa limitted kaistanleveys (50 MHz) ja käyttää matalien taajuuksien (0-200MHz)?
Kiitos paljon!

Olet periaatteessa etsii järjestelmä spektrinen tehokkuus 2,4 bit / s / Hz.Ottamatta huomioon kanava koodi (pariteettibittiä), johdanto ja jne, 8-PSK-järjestelmä (ja 3 bittiä / symboli) tekee työtä täysin ihanteellinen tapaus.
Last edited by cwjcwjcwj on 17 kesäkuu 2009 9:18, muokattu 1 kertaa yhteensä

Saatat saada tietoa tältä sivulta, tarkista se.
www.network-lit.blogspot.com

Kyllä voit, mutta toteutettavuus riippuu, mikä on sinun tarkoitukseen, mikä on edellytys lähetyksen?

cwjcwjcwj kirjoitti:

Olet periaatteessa etsii järjestelmä spektrinen tehokkuus 2,4 bit / s / Hz.
Ottamatta huomioon kanava koodi (pariteettibittiä), johdanto ja jne, 8-PSK-järjestelmä (ja 3 bittiä / symboli) tekee työtä täysin ihanteellinen tapaus.

Mikä on sinun hakemuksen?Minusta tämä on melko suuri siirtonopeus.Siksi, jos käytät yhtä harjoittajaa, siellä saattaa olla ongelmia muun tunnuksen häiriöitä aiheuttavat taajuuden valikoiva hiipumassa kanava.

cwjcwjcwj kirjoitti:

Mikä on sinun hakemuksen?
Minusta tämä on melko suuri siirtonopeus.
Siksi, jos käytät yhtä harjoittajaa, siellä saattaa olla ongelmia muun tunnuksen häiriöitä aiheuttavat taajuuden valikoiva hiipumassa kanava.

Olen ei ole paljon tietoa veden viestintää.Sikäli kuin tiedän, vedenalainen langattoman viestinnän kärsii hyvin vakavista monitie hiipumassa.Mielestäni sinun on ehkä multicarrier järjestelmää kuten OFDM ongelman ratkaisemiseksi.Onko mitään rajoitteita siirryttäessä yhden ja multicarrier?

cwjcwjcwj kirjoitti:

Olen ei ole paljon tietoa veden viestintää.
Sikäli kuin tiedän, vedenalainen langattoman viestinnän kärsii hyvin vakavista monitie hiipumassa.
Mielestäni sinun on ehkä multicarrier järjestelmää kuten OFDM ongelman ratkaisemiseksi.
Onko mitään rajoitteita siirryttäessä yhden ja multicarrier?

Minulla on kysymys usein OFDM.Mikä on taajuusalueen signaalia ja baseband moduuli ennen kuin jatkat siirtää passband moduuli ja antenni?

Voit olla hieman tarkempi siitä kanavan ominaisuuksista, Power limititation, jne.?

cachep kirjoitti:

Voisitteko kertoa minulle, miten suunnitella järjestelmä, joka voidaan toimittaa tietojen korkea osuus (yli 120 Mb / s) kanssa limitted kaistanleveys (50 MHz) ja käyttää matalien taajuuksien (0-200MHz)?

Kiitos paljon!

Thanhlongbin kirjoitti:cachep kirjoitti:

Voisitteko kertoa minulle, miten suunnitella järjestelmä, joka voidaan toimittaa tietojen korkea osuus (yli 120 Mb / s) kanssa limitted kaistanleveys (50 MHz) ja käyttää matalien taajuuksien (0-200MHz)?

Kiitos paljon!

Olisi hyvä tietää, mitä on sovellus, jota on tarkoitus workup järjestelmän ...
Se on tärkeä rooli päätettäessä järjestelmän arkkitehtuuri ja puitteet

rmreddy kirjoitti:

Olisi hyvä tietää, mitä on sovellus, jota on tarkoitus workup järjestelmän ...

Se on tärkeä rooli päätettäessä järjestelmän arkkitehtuuri ja puitteet

cachep kirjoitti:

Kiitos Thanhlongbin for your comment.
En kuitenkaan voi käyttää Ethernet, koska minun on yksi langaton ratkaisu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back