Miten toteuttaa uudelleenmääritys FPGA?

A

air2008

Guest
Hei, olen nyt toteuttaa digitaalinen laajakaistainen kanava simulaattori FPGA, menetelmällä suodatus Gaussin kohina mukaan Jakes voiman spektritiheyden. Haluan vaihtaa kanavaa parametrien kautta yhteinen sarjaliitäntä. Kuitenkin, en tiedä miten muuttaa kanavan parametrit toteutua FPGA jos et halua ladata tiedoston uudelleen. Ehkä NIOS voi tehdä tämän. Voisitteko antaa minulle joitakin ehdotuksia? air2008

Umm muunneltavia arkkitehtuuri voidaan toteuttaa edelleen yksinkertainen muunneltavia prosessori kuten Vertex Pro II Combo. Tämä tukee osittain muunneltavuutta. On tyypillisesti kaksi menetelmää muunneltavuutta omje on osittainen ja toinen on on-the-fly. Osittainen muunneltavuutta suositellaan paikoissa, joissa alue FPGA on hyvin tärkeä .. ja on-the-fly suositellaan paikoissa, joissa aika on tärkeä kriteeri .. aika kriittisiin sovelluksiin, kuten reaaliaikaisia sovelluksia .. vechile ohjaus, moottorin hallintajärjestelmät jne. Käytä bittisen tiedostojen lataaminen ur kokoonpanon .. on aina vasteaika .. on-the-fly menetelmä jes portti kellon laitteeseen, joka u haluavat reconfig ja vaihda kokoonpano passin bittinen tiedosto .. on puolestaan noin n confg, näin se tehdään tyypillisesti. antaa sen kuvan ja kertoa minulle .. suhteen,

do u haluta muuttaa vain parametrit? Olisiko mahdollista suunnittelua tallentaa parametrit rekistereihin, johon voidaan kirjoittaa? Ajatukseni on, että käytät esim. UART päästä käsiksi FPGA tietokoneesta ja kirjoittaa uusia parametreja ajon aikana. parhain terveisin

Onko tuo hieman tiedosto u mainittu on osa suunnittelua, joka on määritetty ...... Mistä tiedämme noin kokoa bittisen tiedoston ja miten se syntyy???? Miten voimme laskea vasteaika ???? ystävällisesti vastata .............

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back