Miten Tulosta PCB tiedostot protel DXP 2004?

X

xmli1976

Guest
Olen komennolla ja "Tiedosto> Tulosta", mutta se Allway Tulosta PCB-tiedosto laajentaa sitä A4-kokoon?
Miten voin tulostaa PCB piirien aikavälillä kokoja olen asettanut PCB hallituksen?
Kiitos.

Sinun täytyy mennä Tiedosto> Sivun asetukset ja muuttaa ominaisuudet "skaalata tulostaa" 1.0.Myös tulostus on vähän buginen vuonna DXP 2004, joten kun haluat tulostaa, varmista, että voit siirtyä sivun asetukset, valitse ominaisuudet, ja niin muodoin humauttaa tulostaa tästä valintaikkuna suoraan.Pitäisi toimia.

Hi friends

Onko kukaan tiedä, miten tulostaa 3D-näkymän Protel.Joka kerta kun olen syönti Tulosta 3D Viewer se näyttää "access violation at xxxxxx, AD2KreGP.DLL, poikkeustilanne on PrintDocument".Olenko tehnyt jotain väärin?

Yksi ratkaisu on käyttää Print Screen Windowsissa, mutta haluaisin tulostaa sen Protel.

Hurraa

mhmhmh kirjoitti:

Hi friendsOnko kukaan tiedä, miten tulostaa 3D-näkymän P * Otel.
Joka kerta kun olen syönti Tulosta 3D Viewer se näyttää "access violation at xxxxxx, AD2KreGP.DLL, poikkeustilanne on PrintDocument".
Olenko tehnyt jotain väärin?Yksi ratkaisu on käyttää Print Screen Windowsissa, mutta haluaisin tulostaa sen P * Otel.Hurraa

DXP 2004File - Page Setup ----- "Scaling mode" Scale Tulosta ja Scale 1,00

Värit Set --- mono laser-tulostin

Vuonna ADVENCED tulostusta pintakerroksen ja Botton kerros

Tärkeää: reikiä SELECTBest Regads

Josén
IBIZA

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back