Miten tuoda S2P tiedosto Cadence SpectreRF?

R

Ruritania

Guest
Hei,

Olen käyttäen ADS Momentum laskea S-parametri on induktorityyppinen, ja minulla on ongelma maahantuonti s2p tiedosto SpectreRF.

Löysin joitakin viittauksia ehdotetaan käytettäväksi "sptr" commond nojalla peikko kääntää s2p tiedosto s-para-tiedosto, joka spectreRF tunnustaa.Olen kuitenkin yrittänyt kaikki vaihtoehdot ovat, vielä ei voi tehdä sitä.Onko kukaan täällä tehnyt tätä ennen?

Thanks and regards,

Ruri

Version Cadence käytätte??Jos käytät 5,141 tai 5,033 sinun ei tarvitse tehdä mitään, nXport komponenttien hyväksyä koetinkivi tai ADS citi tiedostomuotoja.
Mutta jos käytät 4.4.6 tai sitä ennen, sinun täytyy käyttää ohjelmaa kutsutaan "sptr", joka muuntaa koetinkivi muodossa osaksi kadenssi muodossa.Itse asiassa tämä ohjelma on hyvin yksinkertainen rutiini, mutta se on varsin hyödyllinen.

Jos vierailet DAC tai MTT ensi kuussa, siirry Ansoft
n tulkkauskoppi ja kysyä tätä kysymystä.

Ne osoittavat, miten tehdä se.

Itai

itaifrenkel wrote:

Jos vierailet DAC tai MTT ensi kuussa, siirry Ansoft n tulkkauskoppi ja kysyä tätä kysymystä.Ne osoittavat, miten tehdä se.Itai

sptr on herkkä, että se odottaa erittäin otsikossa.Momentum ja muita ohjelmistoja voi hyvin tuotos koetinkivi tietojen muotoa, mutta otsikon ne tuottavat ei saa tunnustanut sptr ja niin olet manuaalisesti muuttaa.

Mikäli muistan, että ensimmäinen rivi on aluksi:
!Libra

Vielä yksi asia, ohjelmisto ymmärtää vain yksi muodossa: joko todellisesta kuvitteellinen tai suuruudeltaan-kulma, riippumatta sitä, mitä otsikossa sanotaan.En muista, johon se oli (se oli jo kauan sitten, että olen viimeksi työskennellyt sen).Kuitenkin yrittää suuruusluokkaa / vaihe ensimmäinen ja testata tietosi käyttämällä yksinkertaista n-portti simulointi.

Greg

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back