Miten turvajärjestelmät estävät varastamista kaupoista toimii?

S

stefk

Guest
Tietääkö kukaan miten työ turvajärjestelmät, jotka estävät varastamista iso myymälä keskuksista? He käyttävät passiivista tarraa LC komponentit, havaitaan uloskäynnit Shop. Se on samantapainen transponderin, mutta on täysin passiivinen. Minun täytyy kehittää jotain vastaavaa, mutta en tiedä mistä aloittaa. Kaikki apu on tervetullutta.

On monia tämän alan patentteja. Cheapes menetelmässä käytetään rautametalliset dipoli, jonka resonanssitaajuus muuttuu magneettinen kunnossa. Muita menetelmiä käyttää viritetty piiri. Toiset taas käyttävät todellinen transponderi kuin että käyttää avaimia avaamista ovien lukot.

Mitä minä tiedän on kahta erilaista ilmaisinta. 1) magneettinen lanka pitkä noin 10 cm polarisoitunut pitkin pituus koodia NNNSSNSNSNNNSSSNSSNSSN ja niin edelleen. Jos ohitat edessä käteisellä maksamatta, kela havaitsee koodia withe magnetointi on lanka ja herätys on käytössä. = Miten varastaa: pass erittäin vahva magneetti lanka on ratkaisu, mutta myös ääni-tai kuvanauha on magneettiraidan magnetointi niin ole hauskaa. 2) kela viritetty noin 900 MHz tai 130 / 140 KHz (riippuu) ja diodi poikki viritetty piiri; Jos läpi kelat asennettu lähtemisen Shop viritetty piiri vastaanottaa signaalia siirretään kiinteiden kelat, diodi korjaa signaalin ja luo paljon 1800 MHz (tai 260 / 280 kHz) signaalin; ole havaittu signaalia antennista ja herätys on käytössä = Miten varastaa: Ulottumamitan antenni ja diodi folio domopak alumiiniteippi; huolehtia vastaanotin on yleensä hyvin järkevää ja näin eivät toimi hyvin. Yleensä myös antenni ja diodi on alla piilossa viivakoodi etiketti. Toivottavasti ei auttanut mitään Thief (silti nämä menetelmät ovat hyvin tiedossa) Mandi

Hei Fant, Kiitos tiedot. Epäilin jotain lähellä menetelmä 2), mutta ei SHURE miten he sen tekevät. Lopuksi ... En halua varastaa mitään:):) Tavoitteena on suojata tavaraa varastaa. Se on erittäin hyödyllistä minulle, jos on linkkejä käytännön malleja. Kiitos vielä kerran apuasi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back