miten vahvistaa crosstalking verkkoja?

T

terry_cn

Guest
Teen signaalin eheyden simulaation nyt, ja täytyy tehdä crosstalking välillä verkot ensin. mutta tapasin vaivaa, että olen cannt vahvistaa, mitkä verkot olisivat helposti tapahtua se? niin joku voisi tehdä minulle palveluksen?

Käytän poljento Allegro SI Mielestäni tämä ongelma ei mitään työkalulla Kiitos vastauksesta

Hei, se riippuu työkaluja kapasiteettia. jos ur käyttäen Cadence SoC Encounter tai Cadence Nanoroute, Tool tunnistaa ylikuulumisen rikkomisesta ja korjaamiseen, ja jos u haluavat nähdä rikkomukset käyttämällä rikkoo selaimen. Prashant

Kiitos ensimmäinen Cadence SoC Encounter tai Cadence Nanoroute? ovat ne työkalut IC? En vain piirin PCB simulointi

EDA-ohjelmisto, kuten signaali myrsky, voivat raportoida uhri net ja hyökkääjien netto. ensin asetat rajan kytketty kapasitanssi, sitten korjata uhri verkosta ei muunnoksessa solu tai kakkosriviväli tai reititys eri kerrokseen.

Hi johnz do u tarkoita minun pitäisi käyttää joitakin Assistent työkaluja tarkistaa verkot, paitsi allegro työkalu?

Hei Terry, ylikuulumisen analyysi mainitsin on ASIC suunnittelussa. Saat ylikuulumisen analyysi PCB, plz Siirry foorumiin piirilevymallin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back