Miten vahvistaa w / l tämän MOS Transistor

W

wjx197733

Guest
Hei kaikki, olen uusi mies suunnitteluun analoginen piiri.

Näinä päivinä olen muotoilu yksinkertainen OP, kuten voitte nähdä liitetiedoston.Tärkein parametri OP on:
VDD = 5V, SR> = 10V/ľs (CL = 5pF), f-3dB> = 100 kHz (CL = 5pF), pieni signaali voitto 100V / V, 1V <= ICMR <= 4.5V, ja Pdiss <= 1mW.Käytä parametrit KN = 110ľA/V2, KP = 50ľA/V2, VTN = 0.7V, VTP =- 0.7V,
λN = 0.04V-1 ja λP = 0.05V-1.

W / l useimpien MOS on vahvistettu, mutta vahvistaa w / l M8 on niin vaikeaa minulle.jos korvata M8 jonka nykyinen socrce, ei ole mitään ongelmia, joten uskon w / l useimpien MOS on rignt.

Miten suunnitella w / l M8?help me please!
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

En nähnyt mitään M8 oman kaavamaisen ... voit tarkistaa sen?

Mielestäni se ei ole M8, vaan M7, koska minulla on sama kysymys.

M3 ja M4 pelata asema:
1) Taajuusvaste: ne käyttöön kaksielementtinen.antaa teille GBW, olen asia jakku käyttöön M3 / 4 näkyy, kun jalkaa voi päätellä korkeintaan W * L
2) PSRR: sinulla ei ole sellaista erittelyä
3) saada: DC voitto on gm1 / (gd1 gd4).Tämä antaa sinulle vähintään L
4) Melu: Tämä antaa sinulle vähintään W * L
5) Offset: Tämä antaa sinulle vähintään W * L sekä vähintään L

Edelleen tehdä analyysin ja loput parametrit on.

Tämä menettely antaa sinulle resuslt tila hyväksyttäviä ratkaisuja.

No, jos se on M7, se ei toimi virtalähdettä.Itse asiassa se on nyt, jokainen M6 ja M7 toimii Vgs = 2.5V ja M5 liikaa.Mutta haluat alarajan ICMR on 1V ja jos on, niin sitten M5 on jo lineaarinen (ohmic) tila, joka ei ole hyvä.Jos olet kiinni tällä tavalla bising sinun täytyy muuttaa kokoa M7.Tiedät nykyisen ja koko M6 - lasketaan Vgs6.Sitten Vgs7 = Vdd-Vgs6 ja Vsb7 on yhtä Vgs6 - käyttää sitä laskea Vt ja M7.Sitten nykyisten, Vgs7 ja Vt7 laskea W / L.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back