Miten valita yhdistelmän PVT?

I

IC_Lee

Guest
Hei, kaikki Olen noviisi suunnitella analoginen IC. Minulla on kaksi kysymystä täällä. Haluan tietää, miten valita kohtuullisen yhdistelmiä PVT (prosessi, jännite, lämpötila). Mitkä yhdistelmät ovat tarpeen ajaa simulaatio? Ja sitten siru palasi valimo toimii hyvin. mitä eroa on kaikenlaisia prosessin tila (esimerkiksi tyypillinen, ss, ff, sf, FS, jne.)? Miten mukauttaa oman suunnittelun mukautumaan muutoksista PVT? Kiitos vastauksesta!

Olen aina ajaa kolmeen simulointiin tarkistaa piiri. Tyypillinen tapaus: TT, VDD +0%, 40 asteen Pahin tapaus: SS, VDD-10%, 125 astetta parhaimmillaan: FF VDD +10%, -25 astetta

[Quote = pii] Olen aina ajaa kolmeen simulointiin tarkistaa piiri. Tyypillinen tapaus: TT, VDD +0%, 40 asteen Pahin tapaus: SS, VDD-10%, 125 astetta parhaimmillaan: FF VDD +10%, -25 astetta [/quote] Olen myös ajaa nämä kolme, mutta en tiedä, ovatko ne tarpeeksi kaikki mallit.

Mielestäni u'd parempi kokeilla kaikki simulointi kulmat: tt + 55 ff - 25 ff + 110 ss + 110 ss - 25

Se riippuu niin suunnittelua ja sovelluksia. Oikeastaan on olemassa toiseen virkaan keskustella tästä asiasta jos muistan ei jättänyt minua. Voit etsiä sitä:) Mitä jordan76

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back