Miten vastaanotin järjestelmän lämpötila vakiona?

T

tony_lth

Guest
Minun asiakas tarvitsee oman vastaanottimen järjestelmän lämpötila vakiona. Minun vastaanotin järjestelmä sisältää LNA, Pre-suodatin, mikseri ja eristäjä. Miten pitää vastaanotinjärjestelmän lämpötilan vakiona? Joku ehdottaa käyttää joitakin osanumeroista lämmittää komponentit yli 50 astetta, mutta minulla ei ole aavistustakaan bout että piirejä. Kuka voi antaa ehdotuksia tai tyypillinen piirejä tai sovelluksen muistiinpanoja lämmitysjärjestelmiä. Kiitos jo etukäteen.

Oletan, tiedätte lämpötilahallitut kideoskillaattorit, TXCOs. Te voidaan suunnitella vastaava sähköinen termostaattia varten RF-järjestelmä kokonaisuudessaan. Siihen kuuluu metallinen kotelo (sinulla on jo se RF-järjestelmä), lämmitin, lämpötila-anturi ja ohjain. Voit helpoiten aikaan homogeeninen lämpötila laajaa lämmitin elementit kotelon n ulkopuolelta, esimerkiksi kelmu lämmittimet. Kääri lämpöeristys sen ympärille, esim. polystyreeni.

Asenna lämpötila herkkiä komponentteja metallilevy, esittää, että levy lämmöneristysominaisuudet vastakohtaisuudet, ja lisää suhteellinen säädettävä lämmitys elementtejä. Varmista lämmittimet on eristetty sähköisesti metallilevy! Varmista myös, että on virtalähde sulku / sorkkarauta jos lämpötila juoksee pois RF-komponenttien lämpö! Olisin aseta se 50 ° C.

Olen samaa mieltä FVM kiinni folio lämmittimen metalli voi suojella RF-komponentit ja laita thermister sisälle voi. Sitten jos on vara ADC tulo, käytä että seurata temp alkaen termistorin (luoda yksinkertainen termostaatti), käytä MOSFET vaihtaa lämmittimen kytkin on-48C ja pois 52C. Jos vapaa-ADC sitten vertailija vaihtaa MOSFET. Myös suojaa käyttää sidotun termistori kytkimen kiinni sisäpuolelle voidaan suojata vastaan ​​yli lämpötila. Tai riippuen siitä kuinka tarkkoja teidän lämpötilan säätö pitää olla, voit ostaa paneeli lämmittimiä vain lämmittää koko ohjauspaneeli (jos on tilaa), heillä on sisäänrakennettu termostaatti.

Paljon kiitoksia. Olen vain utelias onko OCXO mitään vähenee-temperarure toiminto?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back