Miten virtaa SIM300 ilman akkua?

M

MScofield

Guest
Hei kaikki, mikä on paras tapa toimittaa 4V/2A jännite / virta sim300 moduuli, jos et halua käyttää akkua. Yksi voi käyttää jännitteensäädin kuten LM317 tai halpa ratkaisu kuin zener diodi pääkaiutinelementti jännite ja moduulin VBAT pin. Im mielestäni LM317 ei sovi ratkaisu, koska se voi toimittaa 1.5A, ja Zener ratkaisu ei anna estable virtalähde. Mikä on ehdotuksesi? Kiitos jo etukäteen.

Tarvitset hyvän säädin - Zener ei toimi luotettavasti. LM317 on OK, jos sinulla ei ole suuri Vin-Vout differentiaalinen. Keskimääräinen virrankulutus ja radio on alle 550ma niin teho ei pitäisi olla ongelma. Kuitenkin radio voi tehdä niin paljon kuin 2A lähetysvaiheessa joten sinun täytyy olla varovainen, että virtalähde design on hyvä kuorman sääntely ja matalan ripple. Tavallisesti tämä tarkoittaa sinun täytyy laittaa kuorman yläraja tuotos säädin ja yläraja ADJ pin. Tarkista valmistajat käyttöturvallisuustiedote nähdä, mitä he suosittelevat. Sinun on myös varmasti tarjota hyvää ohittaen klo radio teho nastat. Tämä tarkoittaa alhaiset ESR (<0,200 ohm) tantaali korkki ja 0,1 - 1uF keraaminen rinnakkain. Ne on sijoitettava mahdollisimman lähelle radiota teho nastat kuin mahdollista. Myös hyvät perusteet ja matala impedanssi vallan jäljet ovat tärkeitä.

Kiitos vastauksesta! Sitten mitä 4V jännitteen säädin voit ehdottaa? mitä käytetään yleisesti varten HW suunnittelijoiden, kuten LP2981 muodossa National, esimerkiksi. Vaikka se vetää yli 100mA, voidaan käyttää nykyistä kuljettajaa.

Käytä TPS72501 LDO Texas laitteille, jotka voivat b ohjelmoidaan asettamalla vastus arvot antaa 4V ja jopa 4.2V n niin edelleen kunnes 5V ja voi tukea nykyistä upto 1A. Don huolestu n. lähettää puhkesi, se vie nykyinen asti 2A vain piikkejä joiden kondensaattorit antavat suojaa. Olen vallan minun sim300 tämän LDO ja toimii hienosti. Lukuun ottamatta lähettää purskahti joka epätavallisena tapahtumana useimmat kertaa nykyinen kulutus sim300 on paljon aina vähemmän kuin 1A.

LM338 voi käyttää myös sugested by "leilarazavi2000" mutta LM317 TO220 paketti voidaan käyttää paremmin nykyistä kapasiteettia, joka on riittävä SIM300 moduuli.

Sinun ei tarvitse vahvavirtalähteitä säädin. Moduuli vain piirtää paljon valtaa hyvin lyhyen aikaa. Keskimääräinen virrankulutus on tyypillisesti noin 200 - 300 mA, riippuen bändin ja käyttötapa. LM317T (1.5A) toimii hienosti - se säädin Käytän kaikki minun GSM tuotteita. Lisää inportantly tarvitaan virtalähde, joka on hyvin säädeltyä ja hyvin suodatetaan. Varmista, että aaltoilu jännite on alhainen ja että sääntelyviranomainen on oikea lastaus Kondensaattorit tulon ja lähdön. Lisäksi sinun pitäisi olla matala-ESR suodattimen korkki lähellä moduulin teho nastat (100uF tai suurempi), sekä 0,1 uF keraaminen korkki. Lisäksi suosittelen käynnissä virtalähde klo 4.2V. Tämä tarjoaa joitakin yläpuolella sallia tietty virtalähde Jännitekuopat. Olen nähnyt paljon marginaalinen virtalähde malleja, ja se on aina ollut, että niitä ei suodateta kunnolla. En ole koskaan nähnyt ongelmaa säädin ei pysty käsittelemään currrent piirtää.

hi. lukeneet tätä säiettä ja löysin sen hyödylliseksi kuten mekin aikoo käyttää tätä moduulia ja olen määrätty työtä teho (ulkoinen eikä akku). mutta minulla on vielä kysymys. aiomme käyttää 4 sim300d moduuleja yhden kortin. voisitteko silti suositella sääntelijät olet käyttänyt tätä suunnittelua? tai minun pitäisi löytää toinen säätimeen, joka voi tuottaa enemmän tehoa? Lisäksi jos meillä on tämä 4-moduulin suunnittelu, se riittää paikka suuri kondensaattorit ennen kunkin moduulin input korvaamaan sen 2A pulssi kulutus Kaikki riippuu säädin. mielipiteenne ovat erittäin tervetulleita. Kiitos jo etukäteen.

Neuvoisin teitä antamaan erillinen jännitteensäädin kunkin moduulin.

Voisiko joku liittää kaavamaisen LM 317 ei se haittaa, jossa näkyvät 2A Virransyöttölaite SIM300??

[Quote = GSM Man] suosittelen teille antaa erillinen jännitteensäädin kunkin moduulin. [/Quote] Eikö olisi tilaa vievää, jos meillä on erillinen säädin kunkin moduulin? Olemme aktuaari pyrkivät minimoimaan alueelle. Olen ajatellut käyttää 2A säädin sitten lähtö tulee olemaan 4 kondensaattorit (rinnakkain) kunkin moduulin. Nämä kondensaattorit pitäisi käsitellä 2A-aalto virtaa moduulin. tämä asennus ok? kiitos.

Käytän LM317T ja se yli lämpöä, jos käytät puhelun toimintoja muutaman minuutin ja loput kaikki toimii hienosti ilman mitään ongelmia ..

Hi friends im uusi tällä foorumilla .... te ihmiset paremmin käyttää LM2576T-5.0 joka on kiinteä 5 v, 3A säädin muutamia ulkoisia komponentteja. Voit eroamaan tämä 5V 4.3v kytkemällä diodi sen teho ja käyttää sitä SIM300 moduuli. 4.3v on alle siedettävä alue.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back