Miten voimme liittää 3 RF-vastaanottimet toisiinsa?

S

supernag

Guest
Kertokaa, miten me liittää 3 RF-vastaanottimet (AD8347) toisiinsa?iam liität sen tietokoneeseen

Mitä tarkoitat, antennin tulo tai lähtö?
Jos se on antenni, se vaihtaa tehdä?vai haluatteko ne liittyvät samaan aikaan?

Sinun täytyy olla tarkempi, mitä haluat, ja piiri olet.Kaikki eivät ole kiinnostuneita lukemaan (tai tietävät sydän) Tiedotteen tämän AD8347, emmekä voi arvata, miten järjestelmä on asennettu.

Kristillisten

Tämä on todellinen lohkokaavio minun Antennin system.Please Check this out.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Aah, nyt tämä on paljon selkeämpi.

Nyt en ole asiantuntija RF-suunnittelu, erityisesti niillä taajuuksilla, joten helpoin ratkaisu olisi oltava erillinen antenni kunkin RX.
Jos et voi tehdä sitä, voit yrittää vain suoraan yhdistää antennin kunkin vastaanottimia, mutta epäilen, saat hyviä tuloksia tässä.Se saattaisi toimia, mutta optimaalista vastaanoton.
Paras (mielestäni) olisi jakaja piiri (kuten "Tuplakaapeli" TV-signaalin, joka on vain muuntaja ja joukko liittimiä) tai ehkä esivahvistin jälkeen antenni, ruokinta kolme vastaanotin oikeaan impedanssi.

Pidän 3-antennin paras ratkaisu p-)

Onnea,
Kristillisten

Kiitos ratkaisu .. Mutta olen 2 antennin elementit (Microstrip antenni) vastaanottimessa puolella ... minun täytyy liittää se 2 eri antennin elementtien 2 RF-vastaanotin ... Mutta miten voimme käyttöliittymän 3rd vastaanotin?Ja Voisitteko mainita miten me liitäntä PC Matlab koodaus?En tarkoita sitä, kuinka me kaapeli on?

Jos antennit ovat microstrip, joka RX pitäisi olla yksi, ei?
Ovatko nämä 2-elementti antennit?Jos näin on, en usko, että liität
1 osa kunkin radio ...

Uskon, että GHZ taajuuksia, yksinkertainen pala o'wire vain
ei ei ...sitten taas minulla ei ole hajuakaan.

Mitä vuorovaikutuksessa tietokoneeseen, kerran se tulee olemaan vaikeampaa
kuin vain kytkemällä toinen pää toiseen.Teidän lohkokaavion
te mainita "BPSK signaali on baseband".Eli 0 Hz?
Ja te sanotte "näytteenoton 40MSPS".Et voi tehdä
reaaliajassa 3 signaaleja, en usko.Tai et voi
tallentaa tietoja riittävän nopeasti.Oletan sinulla ei ole hankinta
järjestelmä?Vain, että on hanke sinänsä ...

Uudelleen, sinun täytyy olla tarkka, mitä olet, sinun
vaatimukset jne. ihmiset voivat auttaa.Kukaan lukee
mielissä.

Kiitoksia paljon mies .. Arvostan apuasi ... Kas antaa linkkiä hankkeen, joka on hyödyllistä kertoa minulle tarkat solution.There joitakin kuvia sisällä asiakirja ..

http://fens.sabanciuniv.edu/telecom/eng/RWL/SMART% 20ANTENNA% 20TESTBED% 20PROJECT.doc

Minusta sinun pitäisi tietää paremmin kuin minä.Hankkeen tavoitteena näyttää olevan, että löydät ratkaisun.

"Jokainen vastaanotin ketju tekee muuntaminen RF baseband, näytteet on 40 Msamples / s 10-bitin tarkkuus lähettää näytteiden tietokoneen avulla verkon liitäntä-moduuli jälkeistä käsittelyä Matlab."
Haluaisin sanoa, liitä "verkkoliitäntä moduuli" tietokoneeseen.

Siinä kaikki mitä voin sanoa auttaa, koska tiedän 0 siitä, että tällaista RF Comms.

Huomaa, että muut foorumin jäsenet voivat vaikuttaa siltä, että olet pyytänyt heitä tekemään työsi.Minua ihmetyttää, että kukaan ei ole sanonut "tee kotitehtäviä, niin me autamme" vielä.Joten ainakin yrittää auttaa itseäsi, ja sitten todistaa meille, että teitte joitakin työn tutkimuksen ...

ok .. Kiitos muistuttaa minua ... Minulla on vain 1 kysymys ... millaisia kaapeleita käytetään Liitä RF-vastaanottimet ketju?

Teidän kysymys on väärä.Sinun ei tarvitse kytkeä vastaanottimet toisiinsa, mutta kaikki kolme kautta verkkoliitäntä moduuli tietokoneeseen.Ja jokainen vastaanotin on oma antenni.Lohkokaavio on huono mielestäni.
Antennijohto on vähän häviötä normaalisti.

How 'bout:
http://www.acehardware.com/product/index.jsp?productId=1286706&cp=&fbn=Taxonomy% 7CAutomotive & f = Taxonomy% 2FACE% 2F1254883 & FBC = 1 & kw = Cable & parentPage = Search & searchId = 5688079496

Tai suurten signaalit: http://www.pipeplus.com/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back