Miten voin laskea W / L näiden transistoreja?

W

wjxcom

Guest
Ole hyvä ja katso tätä OPA.Eritelmiä:

Gain = 5000
Gain Bandwidth = 10MHz kun 10pF kuormitus
Slew rate = 10V/us kun 50pF kuormitus
ICMR = 1.5-4V
Output Swing = 1-4V
Vdd = 5V

Näiden parametrien, voin laskea W / L näiden transistorien: M12, M13, M14, M15, M7, M8, M11, M21, M18.Mutta en tiedä miten laskea W / L näiden transistorien: M1, M2, M3, M4, M5, M6, M9, M10.Mielestäni ei ole tarpeeksi parametri laskea W / L näiden transistorit.

Miten voin laskea W / L näiden transistoreja?Auta minua!
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hei, kaikki: ei ole ihmisiä vastausta tähän aiheeseen.Ehkä kukaan ei osaa laskea?

Hei

Minulla on yleisiä kysymyksiä

Analoginen:
Mitkä ovat thumby sääntöjä Transistor mitoitus?Digital:
Mitkä ovat yleisiä sääntöjä Transistor mitoitus?tnx

wjxcom,

Olet jo kaikki transistorin kokoja luku, ei ollut sinulle?Sanoit osaa laskea koko M7.Mielestäni se on myös helppo löytää M6, M3, M2, koska ne kaikki ovat samaa viemärin nykyisen, ja voit olettaa, että he ovat samaa ylivaihde liikaa.

On olemassa useita paikkoja piirin että voitaisiin parantaa.
1) Otto W18, jotta suuri negatiivinen offset jännite tuotos, ja pitää M1, M4 aktiivinen alue.
2) Tämän piirin nykyinen kautta cascode transistorit näyttää kolme kertaa suurempi kuin koko panos transistorit.Tämä tekee voitto pienempi, ja samalla virrankulutus.

Hi, rockycheng: itse asiassa olen sitä mieltä, W / L M7 ei ole paikkaansa, enkä tiedä, miten laskea w / l M7.
Lisäksi selitätte:
1.why lasku W18 voidaan välttää suuri negatiivinen offset jännite ulostulo
2.why pitää M1, M4 aktiivinen alue?
3.why nykyinen kautta cascode transistorit näyttää kolme kertaa suurempi kuin koko panos transistorit tekee voittoa alle?

Voisitteko kertoa, minkä kokoisiin oman piirin ovat tiedossa, ja jotka ovat tuntemattomia?Ja miten saat näitä arvoja?

Mitä sinun questiones:
1) Kun on kohtuullisen monen overdrives, harhaa nykyinen virtauksia M21 ja M18 voi olla sama.Ja tämä voi aiheuttaa tuotannon korvata.
2) analogista piiri, useimmat transistorit pitäisi toimia aktiivisesti alueella.Jos VD4 on liian alhainen, M1and M4 saattaa mennä triodi alueelle.Tehdä oikein puolueellisuus ehto on onnistuneen toiminnan.
3) Voit nähdä, että Id9 = 1.5Id14, koska Vov9 = Vov14, ja W9/L9 = 1,5 * W14/L14.Ja olet Id7 = Id11 = Id9, Id14 = 2Id12, joten on selvää, että Id7 = 3Id12.Kun suunnittelet taitettu-cascode OPAMP, se on yleensä hyvä tehdä nykyistä läpi tulo transistorit suurempi, sillä GM on suurempi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back