Miten voin siitä ATX virtalähde?

M

manish12

Guest
Miten voin siitä ATX virtalähde minun mikro-ohjainkortti. minun yleinen rf kaukosäätimen aluksella, kun kytkin on CFL1-4 [ottaa tukehtua] [cfl 1-4 on yhdistetty], mikro uudelleenkäynnistys. CFL kuljettajien optoelektroniset Triac, eristetty rele, mutta silti on ongelma. Hallituksen kokeile cd, dvd soitin virtalähde, muuntajat, silti on ongelma. joten luulen, ATX on paras tähän sovellukseen. mutta miten voin tehdä sen? Olen kuullut, että valta boot pin pitäisi kytkeä +5 V aloittaa se. tämä ok!

Kytke virta boot tappi (enimmäkseen vihreä) ja maa (mustaa)

Green (PS) ja musta (GND) syttyy se. Ei oikeastaan ​​hyvä virtalähde pienille pienellä virralla hankkeita sillä se vaatii yleensä kuorman 5V linjan ainakin 500mA tai se ei säädellä kunnolla. Myös monet ATX toimitukset toimittaa tonnia nykyisten ja voivat tehdä lyhyitä / huonosti kytketty piiri mennä pöh savun.

minun piiri on 22 ics, 11 releet [12v], 25 lediä. 8 triakit, 4 - dc moottori [12 v]. ja piiri on aina kun on valta bcoz se vaihde kaukosäätimen. Tarvitsen kamaa tarjontaa. kaikki ehdotukset?

[Quote = blueroomelectronics] Lyhyt PWR ON GND sammuttaa sen. Vaihda [/quote] Ei sillä että se on päällä connect! se on pois pistokkeesta!

Nyt, minun koko piiri toimii hyvin ilman säädin lämpöä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back