Miten voin suorittaa pt jälkeen DFT

H

HolySaint

Guest
i lisätä scanchains osaksi net dc kirjoitti ulos,

mutta kun i run pt, on rikottu ja sdff joka on dff vuonna dc netlist,

Miten voin asettaa muuttaa tätä?

ljxpjpjljx wrote:

Sinun pitäisi muuttaa sääntöä mukauttaa sitä!

HolySaint wrote:

i lisätä scanchains osaksi net dc kirjoitti ulos,mutta kun i run pt, on rikottu ja sdff joka on dff vuonna dc netlist,Miten voin asettaa muuttaa tätä?

Niin, sinun on analyysi, joka ehdokas aiheuttaa näitä rikkomuksia.Ja ehkä sinun pitäisi tehdä DFT tilassa STA.

santhosh007 wrote:HolySaint wrote:

i lisätä scanchains osaksi net dc kirjoitti ulos,mutta kun i run pt, on rikottu ja sdff joka on dff vuonna dc netlist,Miten voin asettaa muuttaa tätä?

thQ
i asettaa tapauskohtaisen analyysin
ja rikkominen vähentää paljon

Hei ystävä,

Kun u lisätä DFT varten suunnittelu, Design on 2 liikennemuotoihin.Yksi on Functional Mode ja toinen on Test-tilassa.

Nyt kysymys urself ensin joka tilassa u haluaa suorittaa STA?

Jos STA on toiminnallinen tila, vain poistaa Testaustila asettamalla tapauksessa analyysi kunkin testi nastat (scan_enable, scan_mode nastat), joka mahdollistaa / poistaa testaus.

Sunil Budumuru

Jos STA on toiminnallinen tila, vain poistaa Testaustila asettamalla tapauksessa analyysi kunkin testi nastat (scan_enable, scan_mode nastat), joka mahdollistaa / poistaa testaus.En sitä u kertoi minulle
mutta on enemmän rikkoo kuin i analyysi dc netlist (i käyttää pt)

miksi?

HolySaint wrote:

Jos STA on toiminnallinen tila, vain poistaa Testaustila asettamalla tapauksessa analyysi kunkin testi nastat (scan_enable, scan_mode nastat), joka mahdollistaa / poistaa testaus.En sitä u kertoi minulle

mutta on enemmän rikkoo kuin i analyysi dc netlist (i käyttää pt)miksi?

WayneF wrote:HolySaint wrote:

mutta on enemmän rikkoo kuin i analyysi dc netlist (i käyttää pt)miksi?

Hei ystävä,

Sorry for the myöhäistä vastausta.

Huomauttaa, huom:
1.Sen sijaan, että valinta on DFT väline valitse sitä vastaava SCAN floppi, voit itse valita (antamalla komentosarjassa) "set_scan_replacement".
Täällä älykäs valinta skannauksen flops on entistä tärkeämpää.Näin voit saada paras ajoitus clouser.
Katso ajoitus ominaispiirteet, SDFFRHQX1?Tarkista normaalia floppi, joka ei aikaisemmin ja korvata vastaavilla SCAN floppi instad on SDFFRHQX1 scan floppi.
Luulen U've sai mitä minä yritän sanoa.

2.Silti ongelmia, haluaisin tietää ..me lisäämme toinen ratkaisu.

-Sunil Budumuru

Kiitos, että kaikki henkilön, joka auttoi minua.
U auttaa ratkaisemaan ongelman.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back