Miten Windows XP tietää, että on olemassa ohjelmistopäivityksiä?

P

PaulHolland

Guest
Miten Windows XP tiedä olemassa ohjelmistopäivityksiä?. Useimmat ihmiset sanovat. koska se koskettaa Microsoftin verkkosivuilla ja kuin etsii niitä korjata?. Mutta entä jos Windows XP kone ei ole yhteydessä Internetiin ollenkaan, koskaan, koskaan .. Mitä jos minulla on windows xp kone, joka pyytää nyt ladata tietoturvapäivityksiä jne.. mutta tämä erityinen kone oli ja ei koskaan kytketty nettiin, ei edes verkon tai modeemin :). Minusta tuntuu, että ikkunat on buildin ohjelmistopäivitys toisin pyydä miten se tietää! .. Nyt kysyy, haluatko ladata seuraavat tietoturvapäivitykset ....... ??.

En ole varma sanonta (se ei ole yhteydessä internetiin). Mutta ilmoitus, jotkin ohjelmat ovat rakentaa aikatauluja, esimerkiksi jotkut niistä on tämä ominaisuus: Kun tietty aika (esimerkiksi) kahden kuukauden välein, se lähettää ilmoituksen, jonka näet päivityksen hälytys. Kippis.

Hei, se ei ole ohjelmaa sen Windows XP pyytää palvelua päivitysten asentamiseen ei ole mikään sovellus!. Tietokone ei ole, ja ei ole ollut yhteydessä nettiin!

Mene "Käynnistä" valitse "Ohjauspaneeli" ja sitten valitse "Automaattiset päivitykset" ja klikkaa ruutuun jossa lukee "Sammuta Automaattiset päivitykset"

Mielestäni te ette ymmärrä sitä: En tiedä miten tothis toiminto, mutta ongelmani on, että Windows XP on jopa antaa minulle päivityksen julkaisu koodit ja pyytää sitä ... Haluan tietää, miten Windows XP tietävät tämän ilman yhteyttä M $ ... En ole kiinnostunut kuulemaan miten setup windows ...

Minusta te ette ymmärrä sitä: En tiedä miten tothis toimintaa, mutta ongelmani on, että Windows XP on myös antaa minulle päivityksen julkaisu koodit ja pyytää sitä ... Haluan tietää, miten Windows XP tietävät tämän ilman yhteyttä M $ ... En ole kiinnostunut kuulemaan miten setup windows ...
Se ei ole "Magic" Paul Hollannista, sen kutsuttu ohjelmiston korjauksia. Vuodesta Windows 2000 / XP (ja ylöspäin) koodi automaattinen päivitys osaa ohjelmiston on luettelo kaikista tietoturvapäivitykset ladattavissa (lähtien kun XP julkaistiin aikaan teidän XP levy lähti Microsofts ovesta). Se on rakennelma ohjelman (Windows Update) automaattisesti etsimään niitä päivityksiä. Niin näet Paavali, se ei ole magiaa lainkaan, vain hyvää ohjelmointia. Jos etsit magic, tapasin pari Au Pair tyttöjen Holland Vaikka Asuin LA ----- nyt, että oli taikuutta.

Hei spectrabei, Että en minä ole :) ... Se pyytää tietoturvapäivitykset 2007 mennessä ja Windows XP olen asentanut on vuodesta 2004! ... Tämä ei ole hyvä ohjelma ... koskaan asentanut päivityksen tai kytkenyt sen internet joko .. BTW: Microsoft ei pelkkiä huonoja ohjelmointia, mutta OK. Hollannin tytöt ja taikaa .. Hmmm ... mietin, mitä on maaginen heistä :))) ..

Se on hyvä kysymys Microsoft, mutta epäilen, että he (Microsoft) on tietty määrä yhdistelmiä osoitettiin vuosittain niiden tietoturvapäivityksiä. Koska Microsoft ei voi ennustaa tulevaisuutta koskien kuinka monta tietoturvapäivitykset syntyy vuodessa (voimme ennustaa, että siellä tulee olla vähintään yksi tietoturvapäivitys vuodessa), ohjelma valitsee ensimmäisen alocated tietoturvapäivityksen numeroa vuodessa puuttuvat. Ostit XP levy vuonna 2004 ja tietokoneen kellon on päivä vuonna 2007, niin ohjelma hakee ensimmäisen numeron Security Update numero jokaisen puuttuvan vuosi - 2005, 2006 ja 2007. Voit testata tämän nollaus tietokoneen kellon päivämäärää vuoteen 2005, sinun pitäisi vain nähdä 2005 tietoturvapäivityksen nopeasti.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back