miten yhteistyötä simuloida Cst Matlabilla

G

gliet

Guest
auttaa? miten yhteistyötä simulointi CST mikroaaltouuni studiossa matlab

auttaa minua? tarvitsen sitä? Tiedän CST mikroaaltouuni studio voi elää simuloida Matlab. apua!

CST sisältää kokoaalto simulaattori, piiri simulaattori, hiukkanen simulaattori. Selittäkää mitä haluat tehdä käyttäen CST cosimulation Matlab yksityiskohtaisesti. Haluatko käyttää matlab hallita CST simulaattori? Kuten tiedän, voit käyttää ohjelma perustuu makrokielellä hallita CST, mutta Matlab voi ohjata HFSS mennessä ohjelmointikieliä.

Kyllä, haluan käyttää makrokielellä ohjata CST, mutta en tiedä miten sitä käytetään. ehkä voit auttaa minua! auttaa minua?

Yleensä et voi käyttää makrokielellä post-processing in CST MWS. Voit avata muokata ikkunan makrokielellä painamalla vasen-näppäintä ja hiirtä vetämällä hiirtä ylös alareunassa muokkauksen ikkunan CST MWS.

Hei kiitos. En tiedä miten käyttää makrokielellä (Matlab) ohjaamaan CST

Matlab koodi skriptikielellä ole makrokielellä, makro kieli on samanlainen Basic kieltä.

sanotaan, että CST mikroaaltouuni studio tarjoaa käyttöliittymän matlab. miten sitä käytetään.

CST Yhteistyö MathWorks (Matlab) Haluan tietää, miten sitä käytetään. kiitos.

niin, puhumme CST, voi joku näyttää minulle, onko mahdollista määritellä pistekuormituslähteen ohjelmalähteeksi portti? Voin beleive en voi tehdä yksinkertaista simuloinnin pistekuormituslähteen minun eksitaatio.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back