mitkä ovat parhaat matematiikan ohjelmisto?

T

tvc

Guest
Onko joku tutkimus, mikä on paras matematiikka ohjelmisto: --
opiskella lukiossa
yliopistojen
vapaita ohjelmistoja?

winPloat on parasta luomiseen?

Hei.
On joitakin siirappimaisuus freesoftwares, osa on myös vapaasti lähde.
Scilab - korvaa Matlab
Maxima-korvaa Mathematica
Gnuplot-korvaa jotenkin Alkuperä
R
Root - data-analyysi
Octave-korvaa myös Matlab

Kokeile surching heille google.
S.

Koska meillä on EDA-foorumi, joka on minun mielipiteeni (kokemuksesta):Jotta Hardware suunnittelija MathCad on paras

Jotta Software / Algoritms suunnittelija MathLab on paras

Matlab ja MathCad ovat laajalti kunnioitetaan ja hyvin yhdentyneet mathmatics evironment paketteja.Olen henkilökohtaisesti käyttää Matlab lähes 10 vuotta, ja ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää toiminnon tai kirjallisesti komentosarjoja tehdä erilaisia tekniikan tehtäviin.Kuitenkin Matlab on paljon laajempi seuraavat kuin MathCad.

Yksi tapa osoittaa tämä on mennä työllisyyttä sivustolla, kuten http://www.monster.com ja suorittaa työnhaun käyttämällä sanaa "Matlab" ja vertaa sitä sanaa "Mathcad."Nykyään se on 5:1 suhde kannattaa Matlab.Just varmistaa Matlab on suosikki insinöörin yhteisö, minulla on lisätty sana "insinööri".Se jäi edelleen noin 5:1 (375-75 työpaikkaa lähetetty).

Jos olet opiskelija, voit saada opiskelija versio 99 dollaria (USD) osoitteessa:
http://www.mathworks.com Opiskelijan versiot ovat matriisin kokoa rajoittaa, mutta suurin osa standardi toolboxes ovat yhä mukana.

Mathworks myös kehittänyt Simulink joka antaa käyttäjälle mahdollisuuden luoda laajamittaisten valvontajärjestelmien malleja, DSP mallien jne., helposti graafisessa muodossa.

Shareware on yleisesti ottaen erittäin hyvä joitakin yksittäisiä hakemuksia, mutta todella vankkaa ohjelmisto on jotain mitä yleensä on yskä joitakin rahaa.Ja shareware on harvoin käytetään laajalti teollisuudessa.

Jos aiot investoida aikaa oppimiseen sovelluksen avulla, joka voi paremmin auttaa sinua tekemään elantonsa.

Math ohjelmisto minun yliopiston käyttää Maple
mutta ohjelmistojen tekniikan tiedekunnan käyttää Matlab

Olen käyttänyt MATLAB.Se on paras matematiikan ohjelmisto mutta liian kallista.

hei
Mielestäni Matlab on hyvin monipuolisen ohjelmiston suunnittelu matematiikka
hei

HeiNyt Mielestäni saimme tarpeeksi oppinions, vastaukset näyttää toistaa ilmoittanut joten aihe suljettu.

Jos sinulla on jotain muuta lisättävää tai yksinkertaisesti eivät hyväksy sitten PM minua.

/ Cl

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back