Mittaa näennäisteho, watti ja powerfactor (3-vaihe)

N

news

Guest
Firma Nvidia poinformowała o zakupie spółki Icera Inc z siedzibą w Bristolu (Wielka Brytania) zajmującej się produkcją układów odpowiedzialnych za komunikację z...

Read more...

Hei Olen ottamalla näytteitä vähintään 1ms näyte 50Hz siniaallon 3. vaihe ja olen onnistunut saamaan Vrms ja Irms 3 vaihe. Mutta en tiedä miten laskea näennäistehon ja watti. 3PH Vrms = (V1rms + V2rms + V3rms) / 3 3PH Irms = (I1rms + I2rms + Irms) / 3 3PH Näennäisteho = sqrt (3) * 3PH Vrms * 3PH Irms [color = darkred] (Onko tämä totta?) [ / color] 3PH Watt = 3PH Vrms * 3PH Irms [color = darkred] (Onko tämä totta?) [/color] PF = kW / kVA [color = darkred] (Onko tämä totta?) [/color] mm [/ tex ] [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 tunnin 19 minuuttia: [/color] [/size] Näyttää siltä, että Näennäisteho oikein. Olen edelleen epävarma kW beacause tehokerroin on tuntematon. kW = (1,73 * Irms * Vrms) / 1000 * tehokerroin. Koska en tiedä mitä kuormaa tulee. Olettaen, että kuorma on resistiivinen eli tehokerroin olisi yhtenäisyyden (1). Joten miten ihmeessä voin laskea kWatt sitten laskea powerfactor jakamalla kVA? Auttakaa minua asap MM: cry:

jos Vnrms ovat Y-jännitteet, näennäisteho olisi 3 * 3PH Vrms * 3PH Irms. Todellinen valta ilmaisu on väärä, se on keskimäärin tuotteesta hetkellisten virtojen ja jännitteiden sijaan.

[Quote = FVM] Jos Vnrms ovat Y-jännitteet, näennäisteho olisi 3 * 3PH Vrms * 3PH Irms. Todellinen valta ilmaisu on väärä, se on keskimäärin tuotteesta hetkellisten virtojen ja jännitteiden sijaan. [/Quote] Viittaatko tuote summa (instantanous jännite ja Hetkellinen)? Esimerkiksi kW = ((Vi * II) + (Vi * II) + (Vi * II) + (Vi * II) + (Vi * II) ....... 100) / (50 * 1000) MM

Viittaatko tuote summa (instantanous jännite ja Hetkellinen?
Mieluummin Kehä I klo summa tuotteita. Sopiva määrä näytteitä on kokonaisluku koko aaltoja. With tunnettu resistiivinen kuorma, Sinun ei tarvitse mitata todellista valtaa explicitely. Jos nykyinen aaltomuoto on vääristynyt, 1 ms näytteenottoväli mahdollisesti antaa epätarkkoja tuloksia, aiheuttaa se ei toista huippuvirta.

Joten mathematick aikavälin ..... P (kW) = Summa ((Vi * II) + ....... Jopa 100) / (100 * 1000)? P (kVA) = Summa ((sqrt (3) * (Vi * II)) + ............... 100) / (100 * 1000)??? Esimerkiksi Vrms = 400V Irms = 250V kW = 100kW kVA = 173kVA vuoksi tehokertoimen olisi 0,577??? Olen soooooooo hämmentynyt Ovatko ne oikeita?

V1 yleensä tarkoittaa Y-jännite, ja V12 delta-jännite. Näyttää siltä, että olet mittaamassa delta jännitteen mukaan arvo on 400. Joten näennäisteho laskelma olisi oikein kanssa sqrt (3) tekijä. Sillä todellinen valta mittaus, sinun on käytettävä Y-jännitteet aiheuttavat nykyiset ja jännitteet on samassa vaiheessa. Tai sinun on suoritettava delta-Y muuttaa ennen moninkertaistuvat. En tiedä, mitä on todella yhteenlaskua omassa esimerkki todellisen tehon mittaus, mutta se ei toimi delta jännitteitä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back