Mix Analogiset ja digitaaliset suunnittelun tarkastusta?

A

aina @ Smart

Guest
Hei kaikki,

Voisiko joku kertoa minulle, kuinka usein sinun tarkastusta varten malli on yhdistelmä analogisen ja digitaalisen lohkot?Mitään työkaluja voi tehdä?

Terveisin,
Aina (at) smart

Hei,
Ensinnäkään en ole famaliar analogisissa suunnittelu, ja olen juuri kuullut, että joku muu sanoa, että ultrasim tai hsim on puku mix simulointiin.

Hei,

Yleensä olemme tarkistaneet analoginen ja digitaalinen lohkoja yksittäiset HSPICE ja NC-Sim.Jälkeen, otamme koko siru tarkastuksen kautta Hsim on transistorin tasolla valitaan vähintään testimallit tarkastaa yhteenliittämistä ja toiminnallisuus.

Toivottavasti se auttaa:)

Hei,
Käytän VCS NANOSIM ajaa sekoitetaan tilassa simualtion, mielestäni se mahtuu your request.

BGS!
hgz

Tämä on asiakirja noin VCS.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Ensimmäinen, analoginen ja digitaalinen osaan on tarkastettava erikseen.Esimerkiksi käyttämällä HSPICE Analogisen ja VCS digitaalisen.Kun tämä on tehty, integrointi ristiriitaisia merkkejä tarkastus on tehty.
Käytän Nanosim for mixed-signal tarkastus.

Hi kristalli ja kaikki,

Suorittaa mix-signaali simuloinnin nanosim, millaisia analogisen ja digitaalisen suunnittelun tiedostoja voidaan käyttää?eli verilog netlist, h mausteen netlist, GDSII, tai jotain muuta.

Tarvitsetteko testbench digitaalisten osa?
aina (at) smart

Käytän tavalla SunJimmy.
Ensimmäinen täydellinen tarkistaminen analoginen HSPICE kussakin nurkkiin asianmukaista tarkkuutta, ja digitaalisuuden NCsim useita testbench.
Sitten on sekoitettu analoginen digitaalinen yhdentyminen, teen toplevel transistori netlist ja simuloida se hsim (alhainen tarkkuus) ja hyvin alentaa functionnal testipenkissä ja Spice muodossa.Ehkä verilog testipenkkiin voidaan tehdä.Tässä olen vain tarkistaa, että yhteenliittäminen on hyvä ja työ odotan.

Hei,

Voit suorittaa Mix Mode simulointi, Analog estää voit transistorien tasolla netist tai Verilog-, ja se on simuloida nanosim, ja digitaalinen estää voit käyttää verilog, se on simuloida VCS.

BGS!

Oh, my ---.
En koskaan yritä jäljitellä My Digital disign kanssa HSPICE,
enkä voi edes kuvaa sitä.
Onko se mahdollista?

Hei kaikki,

Olen aivan sekoittaa työkaluja, voiko kukaan kertoa, mitä eroja mm nanosim, hsim ja ultrasim?

alwys (at) smart

Pohjimmiltaan, Nanosim, hsim ja Ultrasim ovat FAST transistori tason simulaattori.Niiden tarkoituksena on simuloida oman piirin mahdollisimman nopeasti.Sekä Nanosim ja hsim ovat suosittuja nykyisessä EDA markkinoilla.On vaikea sanoa, kumpi on parempi.Ultrasim from Cadence on uusi tulija tällä segmentillä.Edelleenkään tiedä sen valmiuksia ja suorituskykyä.Ehkä joku voi jakaa hänen kokemuksensa meille:)

IMHO, ei ole vieläkään hyvä tarkastusta väline Mixed Signal mallit, VCS nanosim tai tark (Eldo / Mach modelsim) eivät riitä käsittelemään monimutkaisia Mixed Signal malleja.

CatKing kirjoitti:

IMHO, ei ole vieläkään hyvä tarkastusta väline Mixed Signal mallit, VCS nanosim tai tark (Eldo / Mach modelsim) eivät riitä käsittelemään monimutkaisia Mixed Signal malleja.

Se riippuu mallin koosta.

Jos siru on hyvin suuri, sinun on tehtävä joitakin kompromisseja työn ajoissa ja tarkkuus, Nanosim & VCS on hyvä valinta, mutta D / A-käyttöliittymä on vielä tehtävä post asettelu Spice simulointi.

Hei,
jos se iso siru yrittää supistaa!
jos u haluat lisätietoja lähetä ulkoasu
hei
Vasu

ADMS on erittäin GOOG väline mix-simulointi.mutta se on hyvin hidasta.Nyt olen käyttäen Hsim ja verilog-XL, tämä on nopea.

Hi aina (at) smart,

Suorittaa mixed-signal simuloinnin Nanosim, se hyväksyy SPICE-tiedosto ja Verilog.On tärkeää huomata, että vain hyväksyy Verilog huipputason.
Joten, sinun testbench olisi Verilog samoin.

Ilmeisesti "donitsi" tyyli simulointi on tulossa ulos lähiaikoina ...odottavat sitä.

aina (at) Smart wrote:

Hei kaikki,Voisiko joku kertoa minulle, kuinka usein sinun tarkastusta varten malli on yhdistelmä analogisen ja digitaalisen lohkot?
Mitään työkaluja voi tehdä?Terveisin,

Aina (at) smart

ADMS on hyviä työkaluja Mix-signaalin simulointi.Se sisältää modelsim, Eldo, eldoRF ja Mach.Liitetiedosto on lomakkeessa on ADMS.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back