Mobile kanava simulaattori

M

mami_hacky

Guest
Haluan jäljittelemiseen mobiili kanava yhdessä on lähettimen ja vastaanottimen.(Järjestelmän simulointi. Ole logiikkaa tai piiri) Tietenkin voin käyttää Matlab tässä vaiheessa.But
I'm ihmetellä, jos on olemassa parempia keinoja tehdä tämän?Apua?

Hei,

Oikeastaan se on hyvin monimutkainen prosessi jäljitellä mobiili kanava mutta se on mahdollista ..Ericsson on ohjelmisto kutsutaan GATE / MATE GPRS (Application Test Environment for GPRS Datayhteydet Simulation) ja (MATE IP-reititys ja simulointi ydin 3G-verkon sovellukset) ..Muuten, voit käyttää joitakin asetuksia GPRS simulointi jäljittelemiseen datayhteyden normaalin GSM-verkon (rajoittamalla käytettävissä lähtö yksi lähtö-ja saapumisajat per käyttäjä ja varaus, että aika-muistikorttipaikka GPRS käyttö vain) ..Tämän ohjelmiston avulla voit simuloida seuraavasti:

bittinen virheprosentti
signaali-kohinasuhde
määrä tausta käyttäjät
puhkeamispaineen melun vaikutus

mutta ongelmana on se, että ohjelmisto on tarkoitettu vain sisäiseen käyttöön (mutta ne myyvät myös palveluksessa simulatio sinulle) ..niin voit mennä paikalliseen sivuliike kotimaassasi ja kysyä heiltä, jos he voivat auttaa sinua simuloida hakemuksesi (voit käyttää mitä tahansa, jos olet kiinnostunut vain vanhojen gsm-verkon simulointi) ..

Jos olet kiinnostunut, olen simuloitava minun paikallistoimisto digitaalisen kuvan siirto GPRSand 3G-verkkojen ja olen tuloksia ..

terveisin
meshmesh

OK!Olen ihmettelevät jos esimerkiksi Agilent ADS-työkalut kuten tämäkin voi auttaa minua?Entä Visual System Simulator alkaa soveltaa aalto tutkimusta?
Kaikki työkalut muistuttavat niistä.
Kiitos.

OK ..
Toivon, että voin ehdottaa paras simulaatio, mutta haluaisin tietää exactlt mitä haluat simuloida ..?
Handover prosessi
Tiedonsiirtolaitteita
Bit virheprosentti
bittinopeus
signaali-kohinasuhde
puhkeamispaineen melun vaikutus
Monen ray vaikutus
tutustuminen
....etc

Myös, mikä on Vaaditun tarkkuuden ..?(For MSc.? On yksinkertainen projekti ..? Teknisistä paperi ..? .. Vain arvio parametrit ..?)

Joten,
voin ehdottaa parhaiten sopiva väline tai tapa ..

terveisin
meshmesh

Lisäykseen mallia @ DS ei ole hyvää ja joustavaa.Voit kirjoittaa sinulle omia @ DS liikaa.En tiedä, miten se tehdään.Tämä on se, kuinka käyttää Matlab toimintoa @ DS patolemy.

eesof.tm.agilent.com/docs/adsdoc2003A/ptolemy/pt104.html

ei osaa soittaa Matlab_M vuonna @ DS, jonka avulla voit yhdistää @ DS suoraan Matlab.En ole koskaan kokeillut, mutta mielestäni se on doable.Toinen vaihtoehto on systemC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back