Modelling piirin kanssa MAX6952

R

Rob B

Guest
Osana hanketta I tarvetta kehittää UC matriisi näyttö; siellä on kaksi riviä kahdeksan merkkiä (5x7 matriisia).Kun tarkastellaan Maxim verkkosivuilla olen löytänyt MAX6952 SPI-näytönohjain ja ajattelin, että käyttämällä neljää heistä voi vähentää UC-koodi ja monimutkainen multiplexing (ehkä olen sen monimutkaisempaa?).

Minulla on simuloida piirin (ja toivottavasti koodi riippuen simulointi paketti), mutta en löydä mitään SPICE esimerkkinä MAX6952.Minulla ei ole paljon simulointi esittää, jos en löydä mallin käyttöä.

Olen pääsy P * otel DXP 2004, OrCAD 10.5 ja Proteus 6 joita haluaisin käyttää, jos mahdollista, koska se on hyvin ystävällinen ohjelma simuloi KUV.Siellä on laaja Maxim kirjaston kytköksissä P * otel mutta 6952 ei ole olemassa, 7 / 8 segmenttinen LED kuljettajan pelimerkit ovat kuitenkin.

Komisja Europejska ukarała Telekomunikację Polską 127,5 mln euro kary za nadużywanie pozycji dominującej na polskim rynku szerokopasmowego dostępu do Internetu. To efekt otwartego w kwietniu 2009 roku postępowania - podaje <i>PAP</i>.

Read more...

MAX6952/53 ovat läsnä ja mallinnettu Proteus V6.9 - koska yleiseen beta release 9-NOV-2005

Iain.

Kokeile etsiä http://www.virtualspice-designs-ltd.tk

Ne ovat vapaasti mallinnuksen palvelut.Toivon, että tämä auttaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back