Momentum virhe: Patterns päällekkäisyyttä input geometria.

W

Wireless mies

Guest
Näinä päivinä minulla on toinen ongelma.
Milloin voin suorittaa simulointi ja ulkoasun, se on onnistunut.Kuitenkin, kun lisään joidenkin muiden metallien kerrosten alkuperäisen ulkoasun.Simulaattori antaa minulle virheilmoituksen seuraavat:VIRHEETÖNTÄ:patterns päällekkäisyyttä input geometria.Please muuttaa geometriaa.Mikä aiheuttaa tämän virheen?Voi näytät minulle ratkaisu?Thks.

Na początku maja br. media obiegła wiadomość o kradzieży danych 1,3 miliona francuskich klientów operatora Orange. Coraz więcej firm pada ofiarą ukierunkowanych ataków hakerów. Dotyczą one nie tylko korporacji, ale w dużej mierze sektora MŚP. Utrata poufnych informacji to prawdziwa katastrofa biznesowa, oznacza straty finansowe i kładzie się cieniem na wizerunku firmy.

Read more...

Kai se voi johtua väärin määritelmä kerroksia.
Jaa suunnittelua, jos mahdollista.
ADS hyväksyy kuvio osittain päällekkäin samalla tasolle, mutta en ole varma mitä.

Design paketti on kiinnitetty, toivottavasti voit ohittaa ongelmia.Kiitos.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Se ei ole antanut mitään ongelmaa minulle.
Käytän 2008u2 versio
Mikä on sinun versio

Se on niin outoa.Käytän 2006A ja 2008.Molemmat versiot esittää saman virheen.
Ehkä minun täytyy ladata 2008u2 version.
Voisitteko pls erottaa we-linkkiä?Kiitos.

PS: Kuinka kauan kestää, simuloidaan tätä ulkoasua?

per taajuus simulointi se otetaan 3 tuntiaLisätään 1 minuuttia:Tiedosta Center Voit ladata uusimman version
Mielestäni nyt on 2008u3

kspalla,
Rakensin indutor on Momentum, S-para simulaatio on päättynyt.
Nyt miten creat symboli Cadence PSS simulaatio?
Toisin sanoen, olen wnna suorittamaan PSS simulointi Cadence ympäristössä perustuu tähän IC.TKS!

En ole koskaan työskennellyt Cadence, olen pahoillani.
Oletan sinun täytyy avata tämä malli on kaavamainen ja luoda symboli.
Tämä menettely on mainoksia.
Voit kokeilla kanssa vauhti ---> komponentti ---> creat/update--> valitse asettelu näyttää

Joku haluta auttaa tässä asiassa.

kspalla kirjoitti:

per taajuus simulointi se otetaan 3 tuntia
Lisätään 1 minuuttia:
Tiedosta Center Voit ladata uusimman version

Mielestäni nyt on 2008u3

Sen HP työpisteessä
2GB RAM
Mikä on käyttöjärjestelmä?
Minulla on XP Pro.
Onko tietokone näyttää 4GM RAM?
Kun Pidin 4 Gt RAM-muistia asianomaisiin lähtö on osoittanut minulle vain 3.5GB RAM-muistia.
Miten voit määrittää 4 Gt RAM-muistia?

Oma tietokone näyttää vain 3 Gt RAM-muistia, mutta Lab johtaja sanoi, että se oli varustettu 4 Gt RAM-muistia.Näytä poikkeavat päässä 32 bittinen järjestelmä.Jos tietokone on 64-bittinen, se näyttää 4 Gt RAM-muistia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back