moottori liikavarastoitumisen havaitseminen

D

david90

Guest
Miten minun pitäisi lähteä siitä, että pieni piiri, jotka tunnistavat ja sammuu valta moottori, kun se on juuttunut / liikavarastoitumisen?

Panos nykyinen yleensä nousee, kun pysähtynyt tai ylikuormitettu.Tämä voidaan sensorilla.A kehittyneempiä menetelmä on käyttää käyntinopeusmittari mitata akselin pyörimisnopeudesta.

david90 wrote:

onko siru että aistivat tämän nykyisen piikki?

P = K * vääntömomentti * virtaa jatkuvasti syöttöjännitteellä.
Joten kun moottori liikavarastoitumisen, nykyinen on kasvussa, vain havaita syöttöjännitettä, voimme havaita liikavarastoitumisen kunnossa.

moottorin toiminnan edellytys ja eritelmät?käyntinopeusmittari on hyvä ratkaisu, mutta joskus se ei sovellu, esimerkiksi kun kyseessä on alhainen nopeus Moottoripolkupyörät.Virtaukset tarkistaa on "paras" ratkaisu becase vasteen aikaa.

Jos käytät verkkovirtaa paras ratkaisu on mitattava nykyhetken kautta nykyisen muuntaja, joka poistaa tappaviin jännitteet läsnä havaitseminen piiri.Jos nykyinen virtaamisen moottori on riittävän suuri, jotta voit tehdä tämän muuntajan kanssa lanka haavoittui noin lanka, joka on virtaa moottorin.Mutta sinulla on esittää käämien vain noin virtaa lanka, jos käytät yhden tai triphase virtalähteen moottori.
Simce

Olen nykyisellä tranformer kanssa ammeter kanssa offset.
Olen usning olemassa TL431 kuin ZENNER.
pool_77

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back