mos ero rinnan-sarja ja sarja-rinnan

A

alvays

Guest
Tietääkö kukaan ero siitä nykyisissä peili sovelluksissa on kuvassa alla

Se pieni ero: Ensimmäisessä kuvassa on lanka alle sekunnissa. Simuloinneissa ei vaikuta toimintaan.

tai ensimmäinen piiri on vähemmän loistaudit kapasitanssi kuin toinen.

Mielestäni on olemassa joitakin eroja AC ominaisuus, mutta sama DC.

Piirit kaavamaisen ovat samat, mutta ulkoasu insinööri ajatella että se on erilainen. Layout insinööri tekee 2 tyypin näistä 2 piirin, niin kiekko pois suorituskyky on eroa.

Lähes sama. Mutta common-painopisteen layout suunnittelu, ensimmäinen voi olla yksinkertaisempaa metallilangasta yhteyksiä.

Kuten jotkut mielipiteitänne, entinen toinen voi olla parempi kuin loistaudit kapasitanssi osalta. Olin vain ole varma, onko tämä misfunction. Nyt Voisitteko kertoa minulle, missä määrin edellinen on käytetty. Voinko käyttää sen sijaan, että jälkimmäinen missä kertoimet olemassa?

1) Miten melusta suorituskykyyn? 2) Kun olet löytänyt sen, toisin sanoen, mitä applicatoin?

Ensimmäinen kaavamainen on 7 verkkoja, toinen on 6 verkkoja. Olemassa sääntöjä LVS jonka avulla ne voivat olla samanlaiset. Ensimmäinen on helpompi layout, koska se ei vaadi yhtä yhteyttä. Jos hakemus on cascode oleva lähde myös epäsuhta ei ole parantunut, koska se on määritelty alaosan. Kaikki muut vaikutukset eivät eroa.

Mitä nosie, Olen laskenut, se ei mater välkkymistä tai terminen kohina, kaksi tapausta ovat samalla melua. Erittäin fiksu, rfsystem, miten saat tämän knid intuition?

29 vuotta analoginen design 13 vuotta analoginen IC suunnittelu eeng + matematiikka edu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back