MOSFET / BJT vuotovirta

S

siegmar

Guest
Hello ihmiset Minulla on pieni ongelma ja ehkä joku on parempi ratkaisu. 15 nF kondensaattorin peritään 450 V kondensaattori voidaan kotiuttaa yli vastus 4,7 Mohm 100 mikrosekunnissa impulsseja. Valitettavasti valua Lähde vuotovirta kehon diodi on MOSFET n on liian korkea! On korkea jännite BJT transistori parempi ratkaisu tai olen simular ongelmia Vuotovirran? Voin löytänyt mitään tästä vuotovirta tiedoissa on. Ehkä High Voltage transistori FMMT 459 on oikea osa? VCE (SAT) on vain 70mV, mutta mikään ei ole kirjoitettu vuotovirta tai olen sokeasti. Olen tilata joitakin näytteitä testattavaksi. Mutta ehkä olen väärässä ja parempi ratkaisu on mahdollinen. IGBT ilman Body Diode? Toinen ratkaisu on ehkä HV rele. Mutta löysin vain rele 1 ms kytkin aikaa. Ovat nopeampia releen markkinoilla? Kiitos jo etukäteen ja on mukava päivä! Parhain kaikista osalta Siegmar

Tarkoitatko sinä, että haluamme päällekytkentä purkaus 4.7Mohm vastus on 100 mikrosekuntia välein? Tämä voi olla monimutkaista, koska kytkin transistorilähtö kapasitanssi, se voi olla helppo käyttää transistori kuin nykyinen lähde. Näen cutoff pitkäaikaiset erittelyä FMMT459 Datasheet kuitenkin. Myös pieni signaali MOSFET on alhaisemmat raja-virtoja, esim. BSS127. Et anna erittely, joten en tiedä, jos ne sopivat. Mekaaniset releet ovat yleensä kytkentä kertaa ms suuruusluokkaa, ja ne on useimmiten yhteyttä pomppia lisäksi, lukuun ottamatta elohopeaa kostutettu yhteystietoja. Lopuksi, en ole tietoinen pienten signaalin IGBT, että voidaan olettaa olevan vähäinen vuotovirtojen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back