MOSFET nousu ja lasku aika

K

krishmaniac

Guest
Arvostan jos joku voi antaa minulle lauseke MOSFET nousu-ja laskuajat. Linkkejä tai selitys on hyvin apprecicated. Kiitos.

[Quote = krishmaniac] kiitollisia jos joku voi antaa minulle lauseke MOSFET nousu-ja laskuajat. Linkkejä tai selitys on hyvin apprecicated. Kiitos. [/Quote] hyvä päivä i rakentaa DCI 3 ja 5 tasoa ja käytin MOSFET ja sai tulokset v ja minä eri kuormia ja nyt olen yrittänyt soveltaa vpulse on PSPICE näitä CCT mutta olen puuttuessa , luulen dont tiedä, mistä hakea tätä mukauttamista ja wheather parametrit ovat oikein tai väärin, u know haluan tulo v1 ja v2 sekä td ja tr ja tf ja PW ja ajan .... joku voisi ota opas minua. ... thnx paljon minun email: time_search@yahoo.com

Hei time_search, katso keskustelunaihe. Pyydän pidättäytymään lähettämistä merkitystä aiheista. Jos sinulla on jotain, joka ei liity alkuperäiseen viestiin, luo uusi viesti. Lisäksi ei ole selvää, mitä haluat kysyä.

en aplogize että olin todella uusi täällä tällä sivustolla ... ja mitä minä tarvitsen i kyseli parametrit vpulse Pspice jotka tarvinnut soveltaa niin modulaattorin 3-tason diodi kiinnitetään invertteri ... tein rakentaa 3-tason DCI mutta soveltaessaan vpulse joitakin kytkimiä Meneekö ole logiikkaa tuloksia ja todella hullu ... minä olen tarpeen parametrien vpulse ja sijainti modulaattorin (vpulse) ... kiitos paljon etukäteen ja olen pahoillani jälleen keskeyttämään post ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back