Mosfet nykyinen peili Active kuorman sijaan vastuksen

0

020170

Guest
kun käytän yhteisestä lähteestä Amp, Käytän yleensä Nykyinen Peili aktiivisina kuorma passiivisen sijasta vastuksen. halutaan, että lähtöimpedanssi Vahvistimen on alhainen, mutta nykyinen Mirror yhtälö siis kertoo minulle, että "jos on korkea lähtöimpedanssi, Currnet peili on hyvä lähtövirta kaksi tarinaa kertovat totuuden. mutta jos nykyinen peili on hyvä lähtövirta, eli currnet peili on korkea lähtöimpedanssi, mitä tapahtuu vahvistin? onko se huonompi? tai minun ei tarvitse huolehtia siitä? kertoa minulle mikä on oikein. [/img]

Jos haluat alhainen lähtöimpedanssi, et voi käyttää yhteistä lähdettä config. Sinun täytyy mennä lähde seuraaja sijaan.

Voitto vahvistimen. on gm * Rout. Meidän on maksimoida tuotot niin lisäämme Rout kuin kasvu GM tarvitsisi kasvaa nykyisestä. Jos sinulla on operatiivinen apmlifier palaute haluatte että Myötösuunta voitto on suuri, niin että nettovoitto on funktio palautteen passiivinen elementti vain, joten yksi haluaa iso voitto. Haluatte matalaimpedanssiseksi jos joudut ajamaan suuria capacutive kuormia ja tarvitset suuremman vahvistimen kaistanleveyttä tai sanoa vastauksen nopeammin. Sehän on sovellus riippuvainen. Jos Pätövirta lähde kuormitus on suurempi lähtöimpedanssi, se tarkoittaa goodnews. Korkeampi saada, parempi VDD suppluy hylkääminen niin lähtö olisi toteutettu vähemmän tarjonnan vaihtelua

kirjoja Aktiivinen kuormituksen suunnittelu Thomas Lee Razavi harmaa neljäs

Ei ole toivottavaa on alhainen lähtöimpedanssi. koska voitto AMP vähenee. pääsyy siihen, että nykyinen peilit käytetään, on että meillä oli Yksikanavaiset vahvistin jolla on suuret GM.

Mitä olen ymmärtänyt kysymystäsi::: vahvistin tarvitsee alhainen lähtöimpedanssi. Ei mitään vahvistin., Yleinen OPAMP (jännite ja jännite ulos) pitäisi olla matala lähtöimpedanssi. Tämä johtuu OPAMP tarvikkeita jännite. Jännitelähdettä pitäisi olla matala lähtöimpedanssi. Nykyinen peili, toisaalta tarvikkeita nykyinen, joten tarvitset korkea lähtöimpedanssi, joten kaikki nykyiset voidaan toimittaa kuorman. Nyt Miten teemme OPAMP? Voit suunnitella high gain-vahvistin ja rehuista lähtö takaisin tulo. Joten jos design high gain OTA tyyppinen vahvistin MOS nykyinen peili kuin kuorma. Tarvitaan korkea lähtöimpedanssi lähdön nykyisen peilin. Syystä tarvitset tämä on niin saat erittäin avoimen piirin voitto. Jos ero CMOS OTA, impedanssi nähty lähtö on hyvin korkea, koska se on Open Loop. Kun otat että OTA ulostulo ja liitä se takaisin tulo, Lähtöimpedanssi on alhainen., (Koska palautteen, impedanssi jaetaan voitto. GM * GDS) Toivottavasti oli selvä

U ei saa murehtia korkea-aktiivinen kuormitusvirta. Miksi käytätte aktiivinen kuorma? Koska U ei voi toteuttaa iso vastus arvo pienellä passiivinen vastus (poly pii) vuonna ulottuvuus ulottuvuuteen. Tämä on kauppa. U ansaita vastus arvo pienillä ulottuvuus. Mutta u menetys energiankulutusta. Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back