MOSFET vastus tarvitset apua ....

H

hornhunter

Guest
Hello kunkin foorumin jäseniä, minulla on yksi ongelma ja toivon, että kukaan täällä voi auttaa minua ratkaisemaan sitä. Minun ongelmani on noin autoalan Mosfet vastus / säädin varten puhallinmoottori Mercedes E luokassa. Tämä vastus on kuollut. Olen kiinnostunut, millaista MOSFET vastuksen se on ja onko korvaa sitä. Tarkoituksena, että kuollut on säädellä nopeutta tuulettimen. Se on 4 liitintä. Aion ladata kuvan. Avulla anykind on tervetullut. Kiitos teille kaikille. Tiedän etten sanonut paljon, kysy mikä on tärkeää. En tiedä kuinka löytää tämä osa joukossa tuhansia elektronisia komponentteja.

Hei, miten olet päättänyt että tämä on nopeuden säätö? M. Pathma

Oletko varma että tämä on vastus? Mielestäni olet etsimässä MOSFET itse. MOSFET on Metal Oxide Semiconductor Field Effect Transistor. Kuitenkin monet ihmiset sanovat MOSFET transistorin. Tämä MOSFET on luultavasti aikavälillä chopper luoda virtapulsseja nopeuden puhallin. Valitettavasti tämä moduuli oli todennäköisesti mukautetun osa Mercedes. Yleensä nämä moduulit sisältävät useita MOSFETs rinnakkain kiinnitetty metallilevy kuin siili ja peitetään epoksi kosteuden tiivistymistä ja auttaa lämpöä.

Rekisteri on puhallin ohjaus module.Advise muutat uuteen beacause on vaikea muuttaa sähkö komponentit puhaltimen ohjausyksikkö. Vaikka avaat moduulin voi löytää se voisi rikki se muuttaa MOSFET moduuliin.

Kiitos kaverit ... Olet kaikki Wright, joten minun täytyy antaa paljon rahaa se ... Olen varma sitä käytetään tuulettimen nopeuden säätö ...

[Quote = hornhunter] Kiitos kaverit ... Olet kaikki Wright, joten minun täytyy antaa paljon rahaa se ... Olen varma sitä käytetään puhaltimen nopeuden säätö ...[/quote] Jos tämä moduuli on viallinen, ja sinun on joka tapauksessa läpi pois, ja sinulla on aikaa, avaa tämä moduuli. Jos on kova epoksi se vain lämmitetään ja poimia kuten arkeologi tehdä, lämpöä uudelleen, jos se on cool. Kun kaikki komponentit altistetaan (Jos tätä moduulia sisältää useita komponentteja), voit tarkistaa, mikä on viallinen. Nauti!

Kyllä se on kova epoksi sisällä. Olen vain oppinut, että se ei ole MOSFET mutta kaksisuuntainen, ja Darlington kokoonpano, joku kaveri kertoi minulle MercBenz foorumi aion ladata kuvan osa vähän myöhemmin ...

Otin Awarapunshee neuvoja ja tämä on mitä olen löytänyt alle. Sisääntuloliitin on kytketty metallilevy, ja ulostuloliitännän yhdessä 2 ohjaus liittimet seisovat jotain vastus levyt, ja kun haluat nopeuttaa tuulettimen jännite tämä valvonta nastat on droping ja tuuletin ylinopeutta. Tämä lähtö conector on maaperää tuulettimen ja + liitin on kytketty suoraan puhaltimen.

Mikä kai on, tämä laite ei ole korjattavissa. Koska erilliskomponentteja palvelun käytettävissä.

On samaa mieltä ... Mieti tätä teemaa suljettu. Kiitos kaverit kaikesta avusta ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back