MOSFET vastus tarvitsevat apua ....

H

hornhunter

Guest
Hei kunkin foorumin jäsenet,
Minulla on yksi ongelma, ja toivon, että kukaan täällä voi auttaa minua ratkaisemaan sitä.
Minun ongelmani on noin autojen MOSFET vastus / sääntelyviranomainen Puhaltimen moottori Mercedes E-luokka.Tämä vastus on kuollut.Olen kiinnostunut minkälaista MOSFET vastus on ja onko korvaavan sitä.Tarkoituksena, että kuolleet yksi on säännellä nopeus tuulettimen.Se on 4-liittimet.Aion ladata kuvan.Avulla anykind on tervetullut.Kiitos kaikille.
Tiedän, että minulla ei ole sanonut paljon, kysy mikä on tärkeää.
Etkö tiedä, miten löytää tämän osan keskuudessa tuhansia elektronisia komponentteja.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hei,

Miten olet päättänyt, että tämä on nopeus asetus?

M. Pathma

Oletko varma, että tämä on vastus?Mielestäni Selaat MOSFET itse.MOSFET on Metal Oxide Semiconductor Field Effect Transistor.Kuitenkin monet ihmiset sanovat MOSFET transistori.

Tämä MOSFET on todennäköisesti ajaa kuin chopper luoda nykyisen palkokasvit, että nopeuksien valvonta tuuletin.Valitettavasti tämä moduuli oli todennäköisesti mukautetun osa Mercedes.Yleensä näitä moduuleja sisältää useita MOSFETs rinnakkain liitetään mukaan metallista kuin heatsink ja sitten peitetty epoksi kosteuspitoisuuden sulkemista ja auttaa lämpöä.

Rekisteri on puhallin valvonta module.Advise olet vaihtanut uuden beacause on vaikea muuttaa sähkö-komponentit, puhallin valvonta moduuli. Myös jos avaat moduulissa voidaan löytää se voisi rikki se muuttaa MOSFET Tässä moduulissa.

Kiitos pojat ...
Olette kaikki wright, joten minun on annettava suuri määrä rahaa sitä ...
Olen varma, että sitä käytetään tuulettimen nopeuden asetus ...

hornhunter wrote:

Kiitos pojat ...

Olette kaikki wright, joten minun on annettava suuri määrä rahaa sitä ...

Olen varma, että sitä käytetään tuulettimen nopeuden asetus ...

Kyllä on vaikea epoksi sisällä.
Olen vain oppinut, että se ei ole MOSFET mutta bipolar, joka Darlington kokoonpanoasetukset, jotkut kaveri kertoi minulle MercBenz foorumi

Aion lähettää kuvan osaa vähän myöhemmin ...

Otin Awarapunshee neuvoja ja tämä on mitä olen alla.

Panos pin on kytketty metalli levy, ja tuotanto-liitin yhdessä 2 valvonta liittimet ovat seisova jotain vastus levyt, ja kun haluat nopeuttaa tuulettimen jännite on tämä valvonta nastat on droping ja tuulettimen nopeutta.Tämä tuotos conector on maaperää tuulettimen ja liitin on kytketty suoraan puhaltimen.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Mitä luulisin on tätä laitetta ei ole korjattavissa.Koska diskreetti komponentit palvelu käytettävissä.

On samaa mieltä ...
Mieti tätä aihetta suljettu.

Kiitos pojat kaikille auttaa ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back