Motorola - G24 GSM / GPRS-moduuli

En voi recoqnize käytettävän kielen sanoitte sivuilla, lähetä katsomaan [url = http://www.avnet.co.za/New_Products/Motorola/GSM/g24/g24_Module.htm] G24 GSM / GPRS-moduuli, Quad Band [/url] Tämä moduuli on Sulautettu TCP / IP ja UDP / IP-protokollat , mielestäni ei ole ongelma TCP / IP socket
Datan ominaisuudet GPRS * multislot luokka 10 (4 Alas, 2 ylös, 5 Yhteensä) * Max BR 85,6 kbps * Class B GSM 07.10 multiplexing pöytäkirja * Coding järjestelmä CS1-CS4 * Embedded TCP / IP ja UDP / IP-protokollat Edge (malli riippuu) * multislot luokka 10 (4 Alas, 2 ylös, 5 Yhteensä) * Max BR Downlink 236,8 kbps (yli RS232) * Coding järjestelmä MCS1-MCS9 CSD * Max BR 14,4 kilobittiä SMS * MO / MT teksti ja PDU-tilat * Tiedotteet FAX Luokka 1
Tämä käsikirjaksi erittäin hyödyllinen tämän moduulin: Motorola G24 Developers Guide: AT-komennot Reference Manual [/b] [/url]

Ja pidän tietää jos joku täällä käyttää G20 tai G24 Motorola moduuleja, minulla on muutama kysymys ... noin TCP pistorasiat ... kukaan voi auttaa, minua? gorkin
Onko sinulla laiteopas varten G24 vuonna Englanti? Tai mistä voin ladata sen? Kiitos

Laiteopas [/b] 1002KB [/url] Cell moottorimoduulin kuvaus [/b] 1MB [/url]: arrow:

Kaikki tiedot voi ladata on Englanti! Jos sinulla on portugalin kieli, käytä Google tai AltaVista kääntäjien ... Vuonna osoite aiemmin mainittiin, ovat kaikki tiedot, kuten integraattoreita manuaalinen klo komento asettaa, kaavamaisen reference design pakki jne. .. Ehkä hyödyllisiä kaikille työtä tässä moduulissa! gorkin

Hello Gorkin Olen työskennellyt AVL design parhaat G24 - ottaa minuun yhteyttä offline Jos tarvitset apua Kaikkea hyvää Bobi

[Quote = bobcat1] Hello Gorkin olen työskennellyt AVL design parhaat G24 - ottaa minuun yhteyttä offline Jos tarvitset apua kaikki parhaat Bobi [/quote] Hei, Olen ostanut G24 Module + "board-liitäntä RS232 ( DB9) "se toimi hienosti HyperTerminal mutta nyt sen ei vastausta enää. Joten kysyin sinua, muista PC-ohjelma testata G24 tai mistä tiedän jos se poltettiin? Auxiliar tiedot sen, että kun sen toimi se tuottaa yhtenäinen kuulostaa viileämpi ja nyt se tuottaa satunnaisen äänen. Kiitos ajastasi KBT

Meillä on 6000 yksikköä Motorola G24 GSM käytettävissä. Nämä ovat uusia, ja pitää ylisuuria varastoja. Siksi ne ovat hinta neuvoteltavissa. Ota yhteyttä jos sinulla on kiinnostusta näissä yksiköissä. e-mail: tbean@seaviewtech.com Puhelin: 01 +603-501-4427. Osalta.

Hello Haluan lähettää ja vastaanottaa sarjaportin Datas (RS232: 19600/8/N/1) kanssa G24 modeemi. Onko joku jo tehnyt sen? Tarvitseeko minun rakennettu kartonkia SIM-liitin? Kaikki apu on arvostettua.

Olemme 1500 käyttämättömiä G-24 motoroal moduuli ylijäämä jotka haluamme myydä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back