mukautuva taajuuskorjain koodeja + matlab

P

popat_panjaru

Guest
Hei kaikille nyt im tekee minun viimeinen lukukausi hanke tietoliikennejärjestelmissä ja im yrittää impletement tällaisten järjestelmien MATLAB kuten ............ ----- Puhe recognisam järjestelmä ----- kaikua ----- DTMF Generator ----- GMSK modulaatio ja demodualtion ----- purskahti muotoilu kukaan voi lähettää minulle linkin mistä voin ladata tästä koodin? tai apua, joka opastaa minua tekemään minun viimeinen lukukausi projekti?

1 - Olet velvollinen käyttämään Matlab? Jos kyllä voit käyttää Simulink? jos ei miksi et käytä LabVIEW? 2-Mikä on alue, jonka haluat työskennellä?

Hei, en ole varma missä u saa koodin .. mutta voi varmasti antaa muutamia vinkkejä ur projekti. hyvin yksinkertainen syy viestinnän opiskelija tai insinööri siirtyä kohti Matlab, on rikas joukko viestintävälineenä-boxs yksinomaan ment viestintäjärjestelmiin. niiden käyttäminen on melko helppoa vain jos u tietää mitä u halua tehdä näitä tehtäviä. niin minun neuvoni on yrittää selvittää, mitä u halua tehdä, niin se vain pelkkä soveltaminen sisäänrakennettu tehtäviä ja päivän päätteeksi .. u voi tulla-up UR omaa koodiaan. onnea ..

Katso pohjimmiltaan En tiedä mitään suhteen MATLAB tai LabView .. ja myös en tiedä mistä aloittaa? ... vaikka i dont ole mitään tietämyksen sekä ohjelmiston? .. kanisteri u ohjata minut aloittaa ja mitkä ovat perusvaiheet suhteen minun projekti? .. Olin jo kertonut, että haluan tehdä minun projektini Matlabilla ja haluamme tehdä joitakin koodin suhteen aihe voi kukaan ohjata minua?

Tämä DTMF generaattori ja ilmaisimen avulla Goertzels algoritmi MATLAB

GMSK modulaatio numeerista dataa tuottaman satunnainen lähde, tuotos modulaattorin antaa kaksi signaalia, pelkästään esittelyä, ensimmäinen on GMSK signaalin ja toinen on gaussien taajuus pulssi muoto

Kokoelma demoja adaptiivinen suodatus käyttäen erilaisia adaptiivinen suodatus algoritmeilla kuten LMS, RLS, NLMS, taajuustason mukautuva suodattimet, suodatettu-X LMS, ja lohko LMS. Sovelluksia osoittaneet kuuluu mukautuva kanavan taajuuskorjain, mukautuva melua vaimentava, lineaarinen ennustus, aktiivinen melun, adaptiivinen linja lisälaite ja akustisen kaiun.

Tämä GUI käytetään analysoida puhesignaalin valitulla alueella 256 näytettä. Kaikki laskelma perustuu näytteenottoon 8 kHz. Ensimmäinen 3 Formantit valitun lohkon näytteiden johdetaan LPC-8 kertoimet. Sijainti ROI voi olla joko osoitin yksi tai kaksi. Tämä demo käyttää "dualcursor" kehittämä Scott Hirsch interaktiivinen signaalin valinta. Vain P-tiedosto "dualcursor" annetaan tässä ja lähdekoodin voi ladata MATLAB Central.

Speaker tunnustaminen on prosessi automaattisesti tunnustaa joka puhuu perusteella yksittäiset tiedot sisältyvät puhe aaltoja. Tämä tekniikka mahdollistaa SPEAKER? S äänen vahvistamaan henkilöllisyytensä ja hallita palveluita, kuten äänivalinnat, pankki puhelimitse, puhelin ostoksia, tietokanta, pääsy palveluihin, tietopalveluihin, puheposti, turvatarkastukseen luottamuksellisia tietoja alueet , ja etäkäyttö tietokoneeseen

Kiitos soooooooooooooooo paljon tästä koodia u todella auttaa minua paljon kiitos jälleen Popatlal Panjarawala u saa 3 pistettä .. BZ Olen klikkaa auttaneet minua painiketta

Olen ladannut tämän GUI työhuoneessani tarkoitukseen BT ottaa joitakin ongelmia sen kanssa .... kun olin asentanut minun MATLAB 7.0 ja kun ajaa minun GUI tuolloin sen ei toimi ... edes annat numeron tai kohinasuhde n melu valtaa ... Voiko joku antaa minulle suunnan, miten se toimii? ... Mitä minun pitää tehdä sen jälkeen klikkaamalla että FIG tiedosto ja miten kirjoittamaan numeroita saada kuvaajia ???????????.... Popatlal Panjarawala

GUI joka ladattiin ei toimi tai en tiedä miten sen toimii ???????.. Voiko joku kertoa minulle asentamisen jälkeen MATLAB ja juoksun jälkeen, että GUI tiedosto mitä pitäisi minun täytyy tehdä, jos haluan pelata sitä ?????????.. voi joku antaa minulle suunnan mukaan ??????. Popatlal Panjarawala

Hei, Onko kellään Matlab koodi GMSK modeemin (ei Simulink), kiitos! Terveisin

Miten voin avata MDL-tiedostoja gmsk.zip ja gmsk_new.zip???? kuka voi kertoa minulle?

[Quote = lmjandy] Miten voin avata MDL-tiedostoja gmsk.zip ja gmsk_new.zip???? Mistä saan tietää? [/quote] käyttää Matlab Simulink 2 auki. MDL ~!

Tarvitsen yksinkertainen FM, AM Matlab-koodi .. koska im uusi 2 Matlab plz ehdottaa minulle gud kirja

U voi helposti luoda AM, FM ... käyttäen sisäänrakennettua komentoa .. tai hyvin u voi kirjoittaa oman koodin ..... kirjoja .... On olemassa monia käytettävissä perustuvat hakemuksesi ja alueen etua .... ... MATLAB apua on paras ... u voi oppia nopeasti sieltä sijaan lookin kirjoihin .....

HY Voitteko auttaa minua iso ongelma. Minun täytyy tehdä varten Valmistuttuaan projektin maininnat seuraavasti: - Ensimmäinen vaihe: äänittää audiosignaalin mic sekunnin: sovelletaan tähän signaali kohina (sitten kuunnella meluisa ääni) kolmannes: suodatin, melu käyttäen adaptiivisen taajuuskorjain Matlabin; - neljäs: kuunnella ääntä suodatetaan. Idont tietää, jos tämä on tarpeen Matlab mutta todellinen hanke Ensin minun täytyy muuttaa audiosignaalin binaarikoodin sitten soveltaa melua kanava ja lopulta soveltaa adaptiivisen taajuuskorjain, cinvert analogisessa uudelleen sitten kuunnella käyttämällä jotkin kaiuttimet. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua koodi tai linkki tai mitä aluksi? Kiitos.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back