muunnetaan suoraan vastaanottimen mallin ads.Need apua?

H

haizal

Guest
Tarvitsen ajatusta ja auttaa impelmet tämän vastaanotin 2,45 GHz ..

Olen suunnittelu joitakin pääkomponentti käyttäen microstrip linjaa, joka on
antennin liitin ja filter.and joka tämän on muotoilu ja mainoksia.
taas oskillaattori ja mikseri (diode) tehdään käytettävissä olevia markkinoita ..

Minun ongelmani on, miten yhdistää tämä osa mainoksista, koska en käytä järjestelmän tasolla simuloinnin .. voi joku auttaa minua?

Toinen ongelma, mikä on tärkeä tekijä, että voin toimenpide vastaanotin .. Tiedän vain vähän asia muuttujaa, että minun on toimenpide harmonista tasapainoa ja I & Q modulaatio.

Kuin
-haizal -

u voi sisällyttää kaikki tämän componet HB simulointi
koska uskon, että nämä mallit toimivat myös
Katso RF-järjestelmän suunnittelun Opas on erittäin hyödyllinen järjestelmän simulointi

khouly

Hyvät ystävät ..
Onko se riittää minulle käyttää HB simuloinnin vain vastaanotin I'll be suunnittelu? vai onko minun tarvitse tehdä toisen simuloinnin avulla piirin määrärahoista simulaatio?
Olen sekoittavat valita sekä simulaatio tai käyttämällä HB simulointi vain ..

muuten teen tätä hanketta minun päättötyö .. ja juuri tarpeeksi haluavat suorituskyvyn Minulle vastaanottimen ..

Toinen ongelma on minun on .. on se soveltuu yhdistää antennin ja muiden osien 1 microstrip hallituksen?Mielestäni se voidaan tehdä laitteista, mutta olen tiennyt, miten testi (en tarkoita simuloida sitä mainoksia), voi joku auttaa minua?

(olen unohtanut jotain, olen ajatellut käyttää tätä komponenttien avulla piirin tasolla simulointi eikä järjestelmän tasolla simulointi, on se mahdollista?)

Terve

Olen ajatellut u parempi käyttää joitakin hirerki alkaen ADS ....Se saattaisi auttaa
Kokeile käyttää www.agilent.com ja selvittää Lab käyttää ........

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back