Muuntaja käämilanka kapasiteettia

E

eem2am

Guest
Hei, Seuraavat esittelysivuilta emaloitu kuparilanka (ECW) todetaan, että ECW on halkaisijaltaan 0.56mm (SWG24) on nykyinen kantokyky 0.381A. Enammelled kuparilanka esite: http://www.farnell.com/datasheets/24248.pdf on kuitenkin seuraava verkkosivu että langan halkaisija 0.574mm (AWG23) on siirto nykyinen kantokyky 0.729A. [Url = http://www.powerstream.com/Wire_Size.htm] American Wire Gauge pöytä ja AWG sähkövirran kuormitusrajoissa iholle syvyys taajuuksilla [/url] Joten whn olen purkaminen minun SMPS muuntajan ensiökäämin, jossa RMS-virta on 0.58A, tulen olemaan ok ECW halkaisija 0.574mm? ... Mukaan toinen viittaus, aion olla ok, mukaan ensimmäinen, en ole OK ........... kuka minun pitäisi uskoa?

Muista, että johto voimavarat ovat usein mitoitettu erityisen temp tai vapaassa ilmassa, ja muuntaja on todellinen lämpö polun ongelma vankeudessa käämityksen kerrokset. Koska nykyinen nousee, niin ei itsestään lämmitystä ja nykyisen kapasiteetin derates. Miten haluat selvittää, että tarkasti, on haaste. Se on melko helppo saada 02:01 erimielisyyttä vain kymmeniä asteita oletettu lämpötila. Ja jos lämpötilan nousu saa enemmän tietoa eristys halventava, kuin kupari sulakkeen, se koko "OISENLAINEN ulottuvuus huolta (ja todennäköisesti myös alemman max käyttöön temp),

trfr käämitys nykyinen kapasiteetti perustuu lämpötilan nousun sallittuja. kaksi erilaista liuosta johtuvat diff temp sallitaan niiden rakenne. yleisesti Jos viittaat kaksi pöytää niin saat kaksi johtimen koko. Valitse lisää kuva lanka korkea lämpötila. valita vähemmän halkaisija lanka vähemmän lämpötila nousee.

trfr käämitys nykyinen kapasiteetti perustuu lämpötilan nousu saa
Mitä te viittaatte Muuntajasuunnittelun, arvot riippuvat myös muuntajan tyyppi. Annetaan arvo ilman näitä tietoja on hyödytön.

For SMPS - korkea taajuus muuntaja, yleinen Nyrkkisääntönä on 400 500 cm / Amp nykyisiä mutta voit todella vähentää johdinkoko riippuen monta kierrosta ja tappio / lämpötilan nousu voi sallia lanka. On joitakin erittäin hyviä artikkeleita UNITRODE (nyt TI verkkosivuilla), joka antaa sinulle hyvän oppaan linjat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back