muuntaminen tietokoneen työpöytä mic

F

fjpompeo

Guest
Hei,

Tarpeen muuttaa minun electrect tietokoneen työpöytä mikrofonin suunta electrect tietokoneen työpöytä mikrofoni, jotta voidaan vähentää pickup ympäristön melu, kuten tietokoneen virtalähteestä ja
/ tai tietokoneen prosessorin tuulettimen, kadun melua ja niin edelleen.Jos mahdollista, automaattinen säätö (kompressori / limitteri).

Tämä MIC käytetään HAM 80m SSB asema.

Terveisin,

Fernando

Hei,

Sikäli kuin tiedän, että ainoa keino muuttaa Omni elektreettikondensaattori mikrofoni tulee Unidirectional yksi (cardiod) sinun täytyy muuttaa mic elementti, eli: elektreettikondensaattori osan itse.Nämä ovat saatavissa useista lähteistä, olen viime aikoina ostanut useita from "farnell.com", niillä on monia eri kokoja ja malleja sekä unidirecitonal,.ja Omni.

Valitettavasti en voi testata niitä minun äänikortti, koska sen mic input räjäytettiin aikaa sitten (täysin minun syyni), mutta etuvahvistin ja linjaa, kaikki elektreettikondensaattori elementit sain Farnell olivat erittäin hyviä qaulity.

Jos et saa pitää korvaavan osia, on yksi tapa Tiedän.Ainoa ero omnidirecitonal, ja yksisuuntaista mics on, että uni on on aukkoja takana elementin.Tämä tarkoittaa, että ääni tulee takaa mikrofoni osuu takana diaphram JA edessä (koska se on reikien läpi ja noin sisällä osa).Niin, koska ääniaalto osuu sekä edessä ja takana samaan aikaan, se peruuttaa se.Olen vielä muuttaa seikka Uni tätä menetelmää, sen trickly ja saatat päätyä pilaa sitä.

Toivottavasti tämä auttaa.

BuriedCode.

BuriedCode,

TKS vastauksesta.Yritän saada joitakin suuntaa electrect MIC alkaen elektroniikka Supply Store täällä kotikaupungissani ja kiinnittää tarkkaa huomiota tämän yksityiskohdan (reiät edessä ja takana) vain Meka että olen buing oikea mikrofoni.

73

Fernando - PU2PLL - Brasilia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back