Näytä SMS led matriisi

Hei, olen tehnyt saman mutta käyttäen PIC-mikro. Olet tervetullut, jos voin auttaa sinua millään tavalla. Dani

hai, CUD u antaa minulle ur hankkeen yksityiskohtia Olen myös ajatellut d sama konsepti, mutta tietää sekoittaa miten aloittaa pls auttaa!!!!!!! [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 minuuttia: [/color] [/size] Olen myös yrittänyt impliment 100x100 led msg näytön avulla pistematriisi. koska tiedän hyvin vähän on tietääkseni menin upto 16x16. mutta tiedän im etsii tukikangas komponenttien kytkeä 100 LED rivien 8052 ja niihin liittyvät RAM, ROM tehokas suunnittelu pls auttaa minua tässä myös ....................

[Quote = v_la] hai, märehtii u antaa minulle ur hankkeen yksityiskohtia Olen myös ajatellut d sama konsepti, mutta tietää sekoittaa miten aloittaa pls auttaa!!!!!!! [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 minuuttia: [/color] [/size] Olen myös yrittänyt impliment 100x100 led msg näytön avulla pistematriisi. koska tiedän hyvin vähän on tietääkseni menin upto 16x16. mutta tiedän im etsii tukikangas komponenttien kytkeä 100 LED rivien 8052 ja niihin liittyvät RAM, ROM tehokas suunnittelu pls auttaa minua tässä myös .................... [/quote] voi u kertoa tästä ur 16x16 projektin yksityiskohtia.

Hei umery2k75, [quote = umery2k75] Jaa tämäkin umery2k75 (at) hotmail.com. Tein tämän piirin liikaa, mutta ei tekstiviestillä. Tein SMS ja Matrix näyttää erikseen. Se oli hyvä päivä leikkiä MCU. [/Quote] Jos pelataan MCU: n ja teki matriisinäyttö ja SMS lähettää / vastaanottaa moduuli, kuin iy on helppo yhdistää ne näyttää tekstiviestiä esillä, eikö? Jos olet tehnyt Vieritysnäytössä (ilman multiplexing) niin sinun MCU ehtii kysellä matkapuhelimeen / GSM-moduuli uusia viestejä ja näyttää ne matrixdisplay. Päinvastoin, jos sinulla on näyttö, joka hyödyntää kanavoinnin (edullinen järjestelmä - huono kirkkaus jne..) Niin se on toinen asia. Mieluummin staattisesti ajaa LED kautta Vaihdevivut, kirkkauden valvonta PWM. Maby yksi päivä (täytyy olla hyvällä tuulella :)), laitan perus lohkoissa tuollaista matriisinäyttö (thinkering ohjelmistototeutukseen jää lukijoille).

Hei, olen valmistunut vain 16x16 näyttö. Haluan lisätä sms näytön a100x100 led-näytöllä käyttäen dot matrix.pls ohjaa minut vuorovaikutuksessa 100 LED rivejä UC: n. for 16x16 näyttöä Käytin siirtorekisteri n sekä rivin ja sarakkeen. mutta nyt im etsivät tukikangas piiri muodostaa 100 LED rivin 8-pin on tehty 8052 UC: n. myös ohjata minut tekstiviestillä näytöllä pls auttaa se kiireesti!!!!!! [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 11 minuuttia: [/color] [/size] [quote = Dani] Hei, olen tehnyt saman mutta käyttäen PIC-mikro. Olet tervetullut, jos voin auttaa sinua millään tavalla. Dani [/quote] hai, märehtii u lennättää we ur projektin yksityiskohtia pls apua ...........

Hei v_la, jos olet suorittanut 16x16 kun kirjoitti 13. tammikuuta 2010, kirjoittaa ainakin kaavamaisen foorumi. 256 LED vs 10000 LED on lähes 40x ero, ja jos aiot yhdistää niitä matriisi, kova pähkinä on huono uC :). Ensinnäkin, sinun täytyy ymmärtää periaatteet mooving / selailet viestejä, jos haluat toteuttaa näytön näin, joten se monen rivin. Kuten kirjoitin 13 tammikuu 2010 21:26 Pian Laitan laitteisto ratkaisu Käytän 8/16/24/32 bitin korkeus näyttöjä, joten ole kärsivällinen. Mikään ei ole liian kiireellinen (paitsi jos talo on tulessa): D

Hei zasto, u kertoi ymmärtää periaatteet, miten? sanoin kiireellinen coz minun täytyy työskennellä paljon asioita ja im juuttunut perus step.pls lähettää minulle yksityiskohtia pian im loppumassa aika kiitos!!!!!

OK, Sanon sen näin: Jos cascade useita "4094 MMSg.pdf", että olen kirjoittanut, päädyt useita x 8 sarakkeiden näyttö. Tarvitset 8 data bittiä jokaisen sarake näyttää sekä yhden pulssin siirtää Tata kautta 4096. Jos tarvitset enemmän kuin 8 bittiä, korkeus, lisätään vielä monta riviä että tarvitset (kukin rivi on pyytää toista 8 bittiä tietojen tai kuvan miten multiplex data ja kello / salpa signaalit). HTH

Tarkempia kytkentäkaavion ja ohjelmistot ovat kaupallisia asia. Jos tarvitset täydellisen projektin, ota yhteyttä lähettämällä PM (Private Message) yksityiskohtaisia ​​toiveita miten haluat näytön toiminnon, paluu lähetän sinulle ehdot liiketoimintaa Pankkitilini ja summa, joka sinun pitäisi valmistautua. Ystävällisin terveisin

sir jos halusin ostaa d tuote i olkah ovat buyed täällä vain sijaan etsivät d components.thanks ur idea ja myös ur vastauksen. muuttamisesta

Hei herra ja mam, kanisteri u auttaa minua miten programm toimii? BEC. Minulla on piiri juuri nyt .. mutta i dont engough idea ohjelman päällikkönä erityisoikeudet puhelimessa .. kanisteri u auttaa minua? harhaoppi minun email .. oderz_aya (at) yahoo.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back