NDT perus käyttää FPGA

S

shadeslayer

Guest
Hei kaikki,,

Haluan litel auttaa tekemään minun projektin FPGA,,,

IM höyläys tehdä samall pienoismalli NDT (rikkomattomalla testaus)

Here I annetaan yleisiä oveview,,

Otan anolog signaalia sensonr thn antaa sen ADC,,,

Haluan tallentaa 1 saple sekunnissa ja näyttö on LCD-näyttö,,,

sitten haluan tallentaa suurimman arvon sain 1 min,

alin arvo sain 1 min,,

ja avg DC arvo 1 min,,,

prosessi on jatkuva,,,,

ja jos mahdollista, haluaisin luoda joitakin ohjaussignaalit ja implment tämä on sparten 3 kartonkia 2 anturit,,,

odotetaan vastausta asap

minun lähettää postissa id samkikani (at) gmail.com
samkikani (at) yahoo.co.in
satishkikani (at) yahoo.co.in

kiitosLisätään 8 minuuttia:HowLisätään 36 minuuttia:eek:dottaa edelleen replyyy

atleast minulle perusajatus,,, joten voin toteuttaa VHDL-koodin muodossa,,

tärkeimmät prob im edessä on tallentaa tietoja tuotos ADC ja thn manuplating sitä,

odotetaan vastausta

En tiedä VHDL (ja vähän Verilog itse asiassa ...), mutta ...

Voit kopioida tuleva 8 bittiä (esimerkiksi) osaksi erilaisia rekistereitä käyttäen vastoin kasvu array indeksin aina näyte on kirjoitettu sisään

Tämä toimi minun ADC ongelma, vaikka käyttöliittymä voi vaihdella:

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=297773

odottaa replyyLisätään 5 tuntia 38 minuuttia:eek:kie tässä minun mielestäni tarvitse mennä kortteli kerrallaan,,

joten 1st, mitä minun täytyy sanoa, IM haastaa sparten3E ja olen aluksella 12 bittinen ADC,,,

tässä mitä IM teemme on intialy im antaa jonkin signaalin analoginen tulo pin laudalle ja haluan ADC näytteenottoon valuses ja tallentaa sen jonnekin,,,

jälkeen im kohteleva 12 bitin suuruus vertailuryhmässä ja yksi toiseen rekisteriin, joilla alkuarvo 0.

en vie, että 12-bittinen ulostulo ja comapre sen alkuperäinen arvo, jos olen ADC O / P on suurempi silloin alkuarvo sitten minä tallentaa, että O / P minun Ensirek ja niin edelleen, joten lopussa I vwill b heittoliina huippuarvo omassa rekisterissä,,,

niin miten voin tehdä tämän,,,

Minulla koodi luokkaa vertailukohta, koska se on erittäin helppo, mutta miten voin toteuttaa tätä logiikkaa,,,

Kokeile käsittelyssä tämän asiakirjan.Se auttaa sinua saamaan parempia vastauksia kysymyksiisi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back