Near Field yli lentokone (HFSS)

F

fcolleon

Guest
Hi. Olen uusi kanssa HFSS, ja haluaisin tietää onko olemassa jokin vaihtoehto ottaa lähellä kentän tiedot, yli lentokoneella. Esimerkiksi olen sarvi antenni, lineaarinen polarisaatio ("Y"-akselilla), ja haluan Ey kenttä (todellinen ja kuvitteellinen osat), yli lentokoneesta "Z"-akselilla (suunnassa lisäysaineiston aallosta). Miten saan sen? Olen nähnyt HFSS voi antaa tietoja, mutta yli spere. Olisin kiitollinen apua. Kiitos!. Franco PS: niille, jotka huomata se, tämä on simulaatio lähellä kentän pitkälle kentän muutos.

Hi fcolleon Ensinnäkin valitse Lisää lähellä jätetty setup säteilyn puu ja valitse sitten pallo Toiseksi jälkeen simuloinnin tulokset valitse lähellä jättänyt tiedot ja tulokset sivulla voit valita mitään suunnitelmaa haluat sen Theta ja Phi (kiinteä Theta tai kiinteä fii) Toivottavasti se tulee olla hyödyllistä

[Quote = ali110] Hi fcolleon ensinnäkin valitse Lisää lähellä jätetty setup säteilyn puu ja valitse sitten pallo Toiseksi jälkeen simuloinnin tulokset valitse lähellä jättänyt tiedot ja tulokset sivulla voit valita mitään suunnitelmaa haluat sen Theta ja Phi (kiinteä Theta tai kiinteä PHI) Toivottavasti se tulee olemaan hyödyllistä [/quote] Hei, kiitos vastauksesta, mutta mitä etsin on lähellä kentän dataa kone (ei kiinteä Theta tai phi). Oletetaan, että antenni on aukko xy tasossa. Mitä tarvitsen on lähellä kentän tiedot yli xy-tason (taso z = d, jos z akselin eteneminen, ja d etäisyys antenni-kone).

kukaan? Mielestäni olisi erittäin hyödyllistä tietää, miten tämä, sillä voit simuloida tasomainen lähialueella skannata jos olet kentän tiedot yli lentokone, jolloin holografia jne.

Voit tehdä tämän EMC Studio:
12_1251161826.jpg
Lisätietoja: [url = http://www.emcos.com/html/emc_studio_application_examples/example_18_horn_antenna. html] Horn Antenna Esimerkki [/url]

kiitos, minä check out. Joka tapauksessa näyttää siltä, kukaan ei tiedä miten tämä on HFSS? Mielestäni simulaatioita Planar lähellä kentän pitäisi olla hyvin yleisiä, olin toivonut voivani olla paljon vastauksia! : (

Ei voi olla joitakin tapoja analysoida lähikentässä antenni HFSS, mutta silti sen jotenkin hankala asia käsitellä. Ensimmäinen tapa voi olla se edelläni ali110. Mutta sinun tapauksessasi, mitä voit tehdä on suuri arkki (tyhjiö tyyppi) etupihan Antennin lisäysaineiston polku jonkin matkan ja valitse arkki>> klikkaa hiiren oikealla sitä>>> valitse tontti kentät>> ja sitten valitse complexMag_E tai Mag_E, Whateva u haluta ... Voit tehdä saman saada H kenttään. Sitten simuloida sitä ja saat E-ja H kentät että esimerkiksi .... mutta vain huono asia tässä lähestymistavassa on, että se voi olla aikaa vievää ajankohtina, jolloin sinun täytyy tietää useita matkoja (simuloi uudestaan ja uudestaan : (

Hei fcolloen, sait selvittää, miten löytää E ja H kenttien yli aukon lähellä antennia HFSS? Kerrothan, jos sinulla on jotain konkreettista. Kiitos jo etukäteen!

Hei fcolloen, ei u saada d ratkaisu ur ongelma??? Jos kyllä hyvä ja jaa miten se tehdään, koska minun täytyy tehdä samoin Dipoliantenni. Kiitos jo etukäteen ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back