Need Help vahvistaminen hallintoneuvosto ..

J

JJFORTY

Guest
Hi All,

Olen tämän viallinen aluksella, joka ei halua toimia, jos kosketan yksi solmujen kanssa sormella tai DMM näytteenottimen kärjestä.Minulla on paljon tämän johtokuntien 100% toimii niin se ei alas suunnittelu virhe.Minulla on mitattava kaikilla osa-arvot ja kaikki Ok.Olen myös korvattava kaikki Ic: n ja C392, joka näyttää olevan aivan polun ongelman mutta mitään takuita.

Olen kun kaikki mittaukset ja verrata työskentelevät aluksella ..
Working units

Red:
työyksikötFaulty units

Blue:
Virheellinen yksikötWhen node is touched

Musta:
Kun solmu on koskettanut

Kun solmu on koskettanut pin 7 vertailuryhmässä (U315-B) tulo kasvaa noin 10mV ja tämä tekee O / P nousevan 3,3 siten, että lauta toimii ..Olen tehnyt tämän testin työ hallituksen ja syöttää pin 7 lisää myös noin 15mV ...joten mitä tekee viallinen hallituksen toimia, kun solmu on koskettanut???

Arvostan tuotantopanoksia ..

Kiitos

No, se olet tarkistanut kaikki vastukset ja vaihdoin kaikki ICs, sitten on vain kolme vaihtoehtoa.Ensimmäinen, ja todennäköisesti, sinulla on kylmä Solder yhdessä tai rikkoutuneista jälkeä PCB.Toinen vaihtoehto on muutostilassa kontaminaatio Solder puolella lisäämästä ylimääräistä vuotoa polkuja.Kolmas vaihtoehto on vuotava kondensaattori.

Hankaa Solder puolella PCB alkoholilla poistaa kaikki flux ja saastumisen ja tarkastaa sen mikroskoopilla tai voimakasta suurennuslasia.

Miksi kosketa solmun tehdä työtä?U313-D op-vahvistin on puolueellinen pois.Herkkää, että solmu onnistui puolueellisuus takaisin aktiivisen alueen.

Hei, banjo Thanks for your input.

Olen tarkistanut kaikkien kylmä juote yhteinen o rikki kappaleita mikroskoopilla, mutta tämän monikerroksisen konelinjan erittäin vaikea löytää, jos jokin.

Yritän mahdollisesti vuotava kondensaattori.

kiitos vielä kerran ..

Tiesitkö pestä aluksella saastumisen?Sinulla on useita suuria arvo vastusten piirin.Se ei ole paljon luoda vuodon polku harmittaa teidän puolueellisuudesta.Ottaa hiustenkuivaaja ja lämmitä hallituksen.Onko aloittaa työskentelyn?Jos näin on, se todennäköisesti saastumisen ongelman.(Lämpö kuivausrumpu joukkojen veden pois saastumisen väliaikaisesti)

Kuten sanoitte banjo soveltamisesta paikallisen lämpö hallituksen työhön.Olen pestään kappaleita alkoholia (IPA), mutta en löydä mitään laulaa saastumisen Olen myös uudelleen juotetaan kaikki yhtyy mutta ei ole takuita.

Tarkista ommeter kaikki yhteydet solmun kyseessä.PCB jälki on todennäköisesti rikki välillä tutkimus ja vahvistimen tuloon.

Hei,
Todella hämmästyttävä ongelma, olen kiinnostunut mitä taajuus, että olet töissä?

Teit katsoi, että muotoilu on hieman vakaa, teit mitään simulointi on?normaalisti palautetta piirien OP-AMP on mahdollista epävakaiden piirin korkealla taajuudella?

Tarkistaa, jos sinulla on epävakaa Hallitus:
1 - Tarkista Tasavirtatulo nykyisen hyvän yksikön ja verrata sitä viallinen yksi?jos on suuri vaihtotaseen ero, niin sinulla on ongelmia (värähtely)?

2 - lisätä korkean napainen kondensaattori?vähäarvoisia mielestäni 0,001 uF on hyvä, YMP on OC verrattuna oman piirin osan.paikka kondensaattorin joko välistä pin 13 & 14 (Lead Korvaukset menetelmä) tai pin 13 ja kentällä (vaimennin)?

3 - tarkista avulla OSC, ylellinen harvoin saatavilla?

Tiedän, että edellä selitys näyttää hieman oudolta johtuu siitä, että sinulla on toimiva levyt.Muista, että olet toimivat analogisen alalla, jotta voit olla pysyvä reunalla ja vähän vaihtelua ja-suvaitsevaisuuteen voi lähettää sinut työskentelevät aluksella ei toimi.

----------------------
Kokeilun teit vaihtuu osa työskentelee aluksella nonworking aluksella.ja se ei vieläkään toimi niin sinulla on hallituksen ongelma.ei design.but se ei ole niin ilmeinen tiliotteen.
ja se on paljon vaihtelua lautakuntien layout jos niin ehkä sinulla on ja toivottuja kytkentä ja edellä 3 kohta pitäisi korjata.
------------------------

ilmoita, mitä on tapahtunut, jos se toiminut vai ei.

Kiitos paljon.

Ovat suuret kondensaattorit keraamisia, rusketus, tai elektrolyyttisillä?Jos ei keraamiset, niin vuoto voi olla ongelma.Volttimittari on tuloimpedanssi 10 MEG ohmia.Olin olettaen, että tämä kestävyys kytketty "solmu", ja kentällä oli tarpeeksi ennakkoluuloja sen takaisin aktiivinen alue.
Mitä tapahtuu, jos kytket volttimittari välillä VCC ja "solmu", se toimii?Jos se toimii, irrota negatiivinen napa ja volttimittari ja kosketa "solmu".Onko se vielä toimi vain yksi johtaa yhteydessä?
Jos se toimii vain, jos negatiivinen napa koskettaa maahan, niin epäilen puhdas DC harhaa ongelma.Jos se toimii negatiivinen napa irti, niin luulen, että se toimii vain, koska lyijyä pistämällä noin voimalinja hum.
Onko hallituksen pinta-asennukseen tai lyijyä sisältävän osat?Surface Mount voi olla hyvin vaikeaa saada juote vuon alta.Surface Mount vastukset ja kondensaattorit voivat myös kehittää halkeamat, joita on vaikea löytää.Kun poistetaan osa ja valvontaa on mittari, voit hakea sisäistä voimaa yhteyttä.Tämä on hämätä minua ennen sulkemalla vahvistaa ja tehdä osa testi hyvä.Aloitan korvaa vastukset pari kerrallaan.
Kun olet lämmitetty hallituksen, kuinka kauan se toimii?Säröillä jälkiä tai säröillä komponentit jäähtyä melko nopeasti ja paluu ei työoloihin.Jos se toimii, kunnes Sammuta hallituksen, et ehkä jonkinlainen lukko-up kunnossa käynnistettäessä.
Onko se heti lopettaa toimintansa, kun lopetat kosketa "solmu"?Jos se kerran pitää työtä, kunnes vallan aikana, niin salpa ylös epäillään.
Oma arvaus on, että olemme tarkastellaan vain pieni osa-piirin koko suunnittelun.Jos tämä on totta, voit rikkoa piirin ennen tätä vaihetta ja pistä signaalia toisen hallituksen?Tämän jälkeen voit ottaa signaalin tästä vialliset hallituksen ja pistä se tunnetaan hyvän linjan.Jos ongelma kytkeytyy levyt tiedät, että ongelma on ajan virta kohdassa, jossa olet hyödyntämisen piiri.

Freq: 125Hz

* SMD Keraamiset Caps

* Käyttämällä DMM välillä VCC ja Node: o O / P

* Käyttämällä DMM välillä Ground ja Node: O / P syttyy ja palaa niin kauan kuin ota yhteyttä ylläpitoon.

* Käyttämällä DMM positiivinen johtaa vain: O / P tulee päälle päätyä 1 sek sitten laskee nollaan.

* Herkkää Node kanssa sormella: O / P syttyy ja pysyy niin kauan kuin ota yhteyttä ylläpitoon.

* Hakeminen paikallinen lämpö hallituksen työtä, mutta jos lämpöä poistetaan O / P kuuluu lähes
välittömästi.

* Kun aluksella on virta O / P tulee noin 1 sekunnin sitten laskee nollaan.

Olen parhaillaan käyttää signaaleja työskentelevät aluksella.Pidän sinut lähetetty ...

Arvostan apuasi.

Hei,
From viimeisen kokeita, on selvää, että ongelma on liian paljon positiivista harhaa.Tarjoamalla suuri vastus polku maahan, puolueellisuus jännite on laskettu ja piiri alkaa toimia.
Teit vaihtaa Relays välillä työ ja työelämän ulkopuolella aluksella?
Tai, ei juuri korvaa Relays uusilla varastosta?Ovat samat IC myyjän ja paljon käytetyt koodit sekä työ-ja työelämän ulkopuolella levyt?
Huomaa, että kaikki myyjät Relays, jotka on tarkoitus olla ristit eivät ole sisäisesti samat.Lisäksi valmistajan usein kuolevat kutistuu lisätä pelimerkkikasaa kiekkojen.Tämä voi myös merkittävästi vaikuttaa toimintaan.Pari vuotta sitten, meillä oli ongelmia Linear Tech Op-Amps ei toimi piiri, jossa analoginen laite osa oli työskennellyt vuosia.Linear Tech osia, joiden piti olla tarkka rajat, tarvitaan paljon suurempi panos puolueellisuudesta nykyinen.
Lämmitys piiri voi tehdä työtä, koska sisäinen vuotovirrat kasvavat lämpötila nousee.Tämä voisi voittaa suurjännite puolueellisuudesta.
Voitko hakea Kylmäspray toimivaan yksikköön ja se toimii edelleen?Jos ei niin op-vahvistimissa voi olla lähellä ampumakelvottomaksi alue.

Hei

Uusien IC's on varastosta.(sama valmistaja)

Käännyin Kylmäspray toimivaan yksikköön, se toimii alas-40C jälkeen laskee vähitellen, silmälasit ja 0p-vahvistimissa on-50C max.joten kai se on OK.

Toistuva kokeilu minun virheellisen aluksella, mutta valitettavasti valtaa hallituksessa meni mielestäni yksi sääntelyviranomaisten on palanut.

Vastaa minulle, kun olen korjata ..

Thanks for your posts

Hei,

Jos on töitä alaspäin niin pitkälle, en ole huolissaan.Jos se lopetti ensimmäisen tuulahduksen kylmä suihku ja jäi työelämän ulkopuolella useita sekunteja, kunnes se lämmitetään takaisin ylös, niin en olisi huolissaan.
On työ-ja työelämän ulkopuolella levyt samalta myyjältä ja samalla paljon?Olen juuri viettänyt suurimman osan päivää jäljittää ongelman, joka lopulta osoittautui PCB-ongelma.Olen kohta kaikki osat, jotka olisivat voineet aiheuttaa ongelmia vahvistamatta sitä.Lisäämällä jumpperi lanka, olen osoittanut, että se oli liian pieni jälki tai kautta on PCB.(Minun tapauksessani, nykyinen on yli 500mA joten se on äärimmäinen esimerkki.) Mikään edellisen 80 levyt oli tämä ongelma.Jälkeen löytäminen etsivä PCB, aloin tehdä lisätestejä ja todettu useita muita, jotka ovat erittäin niukan epäonnistumisen.
Pointtini ei ole unohtaa vain osa, jota ei voi helposti muuttaa, PCB.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back