Need selitys: Optiikka

K

kaps_nit

Guest
For microwave valikoima käytämme ontto metallinen aaltoputkityyppiset
mutta optinen alue pyrimme eristeiset aalto oppaita.
miksi cannt käytämme ontto metallinen aaltoputkityyppiset kevyen aalto siirto

Viittasin monia kirjoja, kaikki he sanovat on optinen alue, metallisen aaltoputkia signaali syntyy raskaan vaimennus johtuu siitä, että tällä alueella taitekerroin metallin tulee taajuus riippuu ja monimutkainen.

Mutta tämä on vielä epäselvä selitys minulle.

Voiko laitosta Selittäkää yksityiskohtaisesti?

Kiitos

Mielenkiintoinen kysymys.

Haluaisin epäillä, että moding (eksitaatioon useita suuria, jotta tilaa) Kevyen taajuuksia olisi merkittävä ja että metallinen aaltoputkityyppiset toimivat lähellä keskeinen tila olisi aivan liian pieni.En tiedä, jos se on edes käytännössä harkita.Harkitse metalli-opas mm aallonpituuksilla avaaminen on melkein liian pieni nähdä.WR3 esimerkiksi sulku on 173 GHz ja osoittaa 3-5 dB Attenuation per jalka.Näyttää siltä, että on hyvä kuormaa.Sininen valo on noin 750 teraHz ja punainen on hieman pienempi noin 430 teraHz.

En usko henkeä kysymys kuuluu sellaisia asioita kuin "Solatube", joka on tuote kattoikkunat, on pk samanlainen lämmitin kanavaan ja "ohjaa" valo reikä katolle enimmäismäärä avaamista.

Hi Azulykit,

En usko, että ongelma "optinen" lisäyksestä metallisen aaltoputkia on koko niistä.Kuten aiemmissa jälkeen, aaltoputkia ovat teoriassa highpass suodattimia.Joten, vaikka "iso" aaltoputkityyppiset voi tukea optinen tiheys.Tiedän, että jos monomode leviäminen on, mitä tarvitsemme, meidän on oltava niin pienin aaltoputkityyppiset kokoa kuin mahdollista (ei kovin käytännöllistä kuten sanoit).Mutta entä monimuoto lisääminen?Uskon, että ongelma on suuri vaimennus on erittäin korkeita taajuuksia metallisen aaltoputkia.
Kuten näette, olen eri mieltä kanssasi.Ei Personal ........

Olen sitä mieltä, että ongelma on suuri vaimennus.
mutta en ole pysty syy suuri vaimennus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back