Nestekidenäyttöön ilman ASCII?

R

ro888

Guest
Olen käyttäen Spartan 3 XC3S200 aluksella.Onko mahdollista näyttö merkin tai entisestään graafisin LCD käyttämättä rakennettu ASCII kirjastossasi VHDL?

Voisiko joku näyttää minulle joitakin esimerkkejä?

Hei,

laitteistoa käytät ei ole selvää, milloin kaikki blogitekstisi.Oletan sinulla on Xilinx Starter Kit, jossa on 2 x 16 merkin näyttö?Jos näin on, se ei voi näyttää kuvia.Se on rakennettu luonteeltaan generaattori, lisäksi voit ladata 8 käyttäjän määrittämä merkkiä RAM merkki generaattori.Tämä voisi mahdollistaa muutamia yksinkertaisia käyttäjän määrittämä grafiikkaa, esimerkiksi näyttämällä bargraph tai sovelluskohtaisten symbolit.

Terveisin,
Frank

Ei, se on Powertrip PG320240LRF touch screen LCD-320 x 240 päätöslauselma, jolla ei ole graphic valvoja lainkaan.Aion käyttää Spartan 3 FPGA kuten näytön ohjain.Kuitenkin rajoittamisesta ei ole käytössä rakennettu ASCII-merkistö, miten minun pitäisi määritellä ne itse?

Se
on graafinen näyttö, näen.Mutta sitten en ymmärrä ongelmaa.Voit määrittää oman merkin generaattorista FPGA sisäinen ROM, voit tehdä grafiikkaa, kuin haluat.En tiedä mikä prosessori, laitteesta riippumatta on käyttää graafista ohjain, mutta sinun on määriteltävä komento tai toiminto asettaa ensin.

Ongelmana on, en ole koskaan yrittänyt määritellä oma luonne tai piirrä radoilla VHDL.Voisiko joku näyttää minulle joitakin esimerkkejä?

Hei,

minun täytyy sanoa,
että minulla ei ole esimerkkejä.Luonne generaattori on levyltä, voit käyttää CG suosittuja näyttää sitä mallina.Myös bitmap CG käyttää tietokonetta voidaan käyttää.na-toiminto, joka kirjoittaa yhden merkin näyttö on hieman monimutkaisempi toiminta aiheuttaa se tarvitsee sekvensseri kopioida tietoja linja-malmin columswise riippuen näyttö organisaatio.Saman perusnimiketason graphic operaatioihin.Jos pystyt määrittelemään algoritmi haluat piirtää viivan kahden pisteen välistä antaa niiden koordinaatit, sinulla todennäköisesti voi kuvitella, miten se voidaan alentaa järjestyksessä vaiheet.

Olen huomannut, että useimmat viite mallien teksti / grafiikka näyttö on bitmapped LCD käytät sulautettu prosessori on sarja toimia.Tämä olisi joustavampaa, mutta lisää myös laitteiston toimintaa.

Terveisin,
Frank

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back