Neuvo tarvitaan 4 päättötyö wth FPGA

S

sp

Guest
Dear All, Kiitos .... ensimmäinen .... Tarvitsen apua aiheesta minun päättötyö minun yliopistossa. I hav jotkut hallituksen wth Alteran FPGA-siru / s. ... ja im vielä ajatellut wad topic minun pitäisi tehdä wth nämä levyt. Olisin b kiitollinen jos joku voi ehdottaa minulle muutama joka sopii minun päättötyö. Olisi kiva, jos se ei liity tietoliikenne, viestintä kenttä, i dont like it:) im elektroniikka pääaineenaan opiskelija. Rakastan VLSI, PLD / CPLD, FPGA, digitaalisen elektroniikan, digitaaliset integroidut piirit, mikroelektroniikan, tehoelektroniikka, virtapiirien teoria juttuja .... se b todella kiitollinen jos joku voisi auttaa ... monia monia monia thanxs etukäteen ... terveisiä, sp

DSP FPGA on HOT ALUE .. Paljon on meneillään! Mutta yksi ongelmista on, miten toteuttaa liukuluku algoritmeja .. No ei HSLA kirjasto, että saat täältä: www.utia.cas.cz vielä tarvitset celoxica .. Tämän tahansa DPS sovellus on nyt stright eteenpäin!

rakas eltonjohn, kiitos ur ehdotus .... Harmi i NVR tutkimus tahansa kurssin DSP B4 .. mutta olen hav kuullut siitä .... mielestäni aion lukea itselleni sitä,,, minä vain tiedän sen digitaalinen signaalinkäsittely ... ni hav ole aavistustakaan siitä wad se on ... Onko yhteys btween DSP n digitaalinen kuvankäsittely? ... muuta ehdotusta muilta? ... I hav ajatellut tehdä FPGA kuin ohjain fyysistä kamaa .... mutta kaikki aiheeseen voin ajatella ovat liian helppoja, liian yleinen, joka ei sovi minun päättötyö ... thanxs jälleen eltonjohn ... terveisin, sp

Hei SP, voit kokeilla täytäntöön vanhat prosessorit olet perehtynyt Voidaan voit kokeilla intel 8085. Olet jo ehkä tutkia tämä ... Mutta nyt yrittää rakentaa yksi. Olen varma, opit paljon näin ... Tärkeintä on lopetat ur hankkeen ajan ja työskentely threfor ehdotan sinua tekemään 8085 Tämä säästää ur aikaa, jos ur jo tuttu 8085 arkkitehtuuriin. Toinen asia on se ole liian monimutkainen rakennettu yksi! Onnea!

Ota jotain yleisesti tehdään Micron ja tehdä se paremmin laitteisto:)

[Quote = jdhar] ottaa jotain yleisesti tehdään Micron ja tehdä se paremmin laitteisto:) [/quote] voisi Tiedän wad do u tarkoita ... ei ymmärrä ?.... teet 8085 on hyvä idea,,, mutta olen vain kerännyt tietoa 8051-ohjain ... Voiko se b toteutettu FPGA samoin? .. thanxs kaikki vastauksen .... terveisin, sp

Entä tehdä Manchester koodekki tai ciclic tarpeeton koodekki.

ya .. 8051 voidaan toteuttaa FPGA .. ja se on erittäin hyvä hanke alkajaisiksi

I neuvoja voit käyttää digitaalista taustaosa UWB-järjestelmän. Jos olet vain yhden u voi valita estää sitä, sovitettu suodatin esimerkiksi.

[Quote = jnanabindu] ya .. 8051 voidaan toteuttaa FPGA .. ja se on erittäin hyvä hanke alkajaisiksi [/quote] voi u kertoa minulle siitä lisää .... loputtua VHDL koodausta,,,, voi v. käyttää kokoonpano koodin ohjelma 8051 FPGA kuten v normaalisti tai vielä VHDL ohjelmointia 8051 FPGA ??... hav epäilystäkään ... thanxs .... [Quote = amraldo] I neuvoja voit käyttää digitaalista taustaosa UWB-järjestelmän. Jos olet vain yhden u voi valita estää sitä, sovitettu suodatin esimerkiksi. [/Quote] i dont ymmärtää wad on backend ... wad on UWB .... Anteeksi tietämätön ... Ya Ya ... ota yhtään kamaa .. uncapable / kiinnostumaton ....: P monta monta monta thanxs kaikkiin vastata ... u kaikki auttaa ... terveisin, sp

Hei SP, kuinka n. menee satunnaislukugeneraattori enemmän täydellisyyttä kuin tavallinen. Tarkoitan satunnaisuuden .. ofcourse vaatii gr8 tason matematiikkaa taustalle. . Ja sitten koodaus! :) (Ei alkuperäinen ehdotus) / cedance

Hei SP, ymmärtääkseni et HV ole tehnyt DSP toki olkah olla parempi ur uran tehdä DSP, mutta ur projektin huolta u voi mennä alongwith 8051, se on todella hyvä hanke tehdä ur perustiedot M-ohjain ja FPGA- edelleen u voi lisäosa UR sovelluksia projektissa. Jos r teet tämän, u voi saada hyvää ohjausta täällä. Kuten kohti minua mennä 8051, mutta toiset ovat myös tervetulleita!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back