noin matching impedanssit

M

mmarwan

Guest
Minulla ei todellakaan ole ongelmia joissakin asioissa on matcing verkkojen ja yhteensopivuuden impedanssit ..
Oletan, että minulla on siirtäminen rivi impedanssi Z1 vasemmalla puolella ja haluaisin vastaa sen TL ja Z2 on asteikko oikealla niin i paikka vastaava verkko inbetween välttämiseksi heijastumien takaisin annetun Z1, mutta ei se merkitse, että kaikki tapauksesta anneta Z1 linja toimitetaan Z2 kautta löydetyt verkko .. Toisin sanoen, minä tiedän, että on olemassa pysyvä aalto vuonna vastintuki verkon itse,
tarkoittaako tämä, että vastintuki verkko disipates teho ..
Onko refrences että puhuu vastaavia verkkoja vaan valta transfere näkökulmasta.
Aion olla niin gratefull jos joku voisi auttaa minua ...

Jos ei ole tappiot välituotekäyttöön verkkoon, ei teho on menetetty.Jos haku on tehnyt hajautettu verkko, kuten neljäsosa aallon linja on heijastumien kanssa keskustassa, mutta ne kaikki peruuttaa pois silloin, kun ensimmäinen ja keskellä linja täyttää.

Jos se on kerääntyvät osa verkostoa, ovat jännitteet koko L-ja C-osista tehdään nykyisen virtauksen kautta ja tuottaa tappioita mitään sarjaa tai siirtää vastustuskyky.The induktorit on yleensä suurin osa menetyksistä.

Jos haluat joitakin ballpark arvot, testi HF verkot, joita ARRL osoitti ainakin 10% tappion kaikissa malleissa.

Ajatelkaa kuin auto, jossa on standardi lähetyksen.Jos aiotte 5 kilometriä tunnissa, ja sinulla on 200 hv moottori, JOS olet ensimmäisellä vaihteella saat useimmat näistä 200 HP: tä renkaista tehdä autosta nopeuttamiseksi, mutta jos olet 4th pyydykset 5 MPH 200 HP on tehottomasti hukkaan ja moottorin sputters ja nykäyksiä.

Mutta myöhemmin tapauksessa siirto ei absorboivan käyttämättömät hevosvoimaa ja saada Red Hot!Moottori ei yksinkertaisesti ole pystynyt toimittamaan sen suunniteltu valta pyörien koska kuormaa epäsuhta.

Sama juttu, jossa on RF-lähetin.Se voi olla nimellisteho on 100 wattia tuotos, esimerkiksi, mutta voi antaa ainoastaan, että valtaa kun oikea kuormitus on säädetty.Sinun matching verkko otetaan antennin impedanssi ja muuntaa sen, jonka lähetin haluaa nähdä.Mismatched valtaa,
sillä suurin osa on nähtävissä osoitteessa lähetin, ei vastaa verkkoon.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back