noin simulointi

Y

yeziwong

Guest
Voiko joku kertoa minulle, miten voin löytää sen SNR ja dynaaminen alue, joka bootstrapped vaihtaa käyttämällä Spice kanssa FFT?
todellakin, sen tuotos ei ole siniaallolla jos siniaallolla käytetään panosta joten en tiedä miten päästä siitä, että voit auttaa minua

viedä lähtö, kun se on asettumisaika ok ja tehdä FFT-analyysi.

Hei

Oikeastaan koska tuotos on otostietoihin, sinun olisi parempi olla käyttämättä mausteen fft.sinun tulee käyttää MATLAB tai joitakin muita hyödyllisiä ohjelmistoja, palaa tuotos tietoja, ja tehdä "tarkka otokseen" fft.Tässä tapauksessa sinun pitäisi säätää syöttö usein kuin funktiona näytteenottotiheys ja numero fft kohtia, kuten seuraavan yhtälön, jossa "kierto" parametri on kokonaisluku.

fin = (fsamp / fftp) * (kierto-1)

Oletteko tutustuneet toisessa Baker's book at www.cmosedu.com?Mielestäni ensimmäinen luku toinen kirja puhuu mitä haluat.(Minulla ei ole varaa kätevä tällä hetkellä vahvistaa, mitä luku se on).
Ottaa sanoi, että sinun pitää olla varovainen, kun teet FFT.
On olemassa muutamia asioita sinun tulee olla tietoinen siitä, kun tehdä FFT (kuulla mitä tahansa DSP kirja, että kuten openheimer kirja).
Esimerkiksi teidän simulointi on oltava kokonaisluku määrä aikana käytetystä sinwave välttämiseksi spektrinen leackage tai muutoin, voi olla tarpeen soveltaa joitakin ikkunointijärjestelmä, että tiedot ennen ajaa FFT (kuten Hanning tai Hamming. .. jälleen sinun täytyy kuulla joitakin DSP kirjoja että).Eräs toinen asia, joka voidaan tehdä, sinun on varmistettava, että sinulla on yhdenmukainen näytteenottomenetelmä tietoja, ennen kuin prosessi sen FFT.Mitä tarkoitan unifrom näytteenotto ei ole näytteenotto-kytkin, vaan on simulaatio aikaan askel.

Olen samaa mieltä nassim_el85, että fft tekemät HSPICE kerran kummastuttaa minua amplitudin tuotannon tulosta, joka on suuri ero baker kirjan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back